Pracovní povinnost studentů 2021

Anonymní
6.3.21 20:49

Pracovní povinnost studentů 2021

Neví někdo jak je to s pracovní povinností u studentů?

Jasně, dostali jsme od 8.3. pracovní povinnost, ale co dál, jaké jsou podmínky, práva studenta..

Kde bude pracovní povinnost probíhat? V místě bydliště, v místě škole, nebo kdekoli? Je to někde napsané, stanovené?

Kdo o tom rozhudeje, tuším, že říkali hejtmani, je skutečně tak? Hejtman jaký v místě bydliště nebo v místě školy? Nebo o tom rozhodují nemocnice, školy?

Podle čeho se vybírají studenti Náhodně?

Jak mi oznámí, že si vybrali mě? Musím to dostat písemně?

Prosím hlavně lidí, kteří d tím už mají zkušenost, třeba v rodině v rámci předchozích povinností

Díky moc za jakékoliv poznatky

Proč to řeším, protože studuju školu v jiným městě než bydlím, myslela jsem, že povinnost je v rámci bydliště.. nicméně škola se vyjádřila, že to řeší s nemocnicí ve svým městě.. a bere to jako samozřejmost..
Což mě teda neskutečně sejří :zed: protože, mám 5 minut od baráku nemocnici, ale dost pravděpodobné Budu jezdit jako idiot do
30 km cizíhoo města, okresu, kraje :zed: což fakt zabrání šíření :cert: navíc se jako zločinec budu prokazovat kam vůbec jedu :nevim: páč je omezený pohyb mezi okresy :potlesk:
Může se proti tomu člověk bránit, nemůže :cert: :,(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13569
6.3.21 21:40
@Anonymní píše:
Neví někdo jak je to s pracovní povinností u studentů?

Jasně, dostali jsme od 8.3. pracovní povinnost, ale co dál, jaké jsou podmínky, práva studenta..

Kde bude pracovní povinnost probíhat? V místě bydliště, v místě škole, nebo kdekoli? Je to někde napsané, stanovené?

Kdo o tom rozhudeje, tuším, že říkali hejtmani, je skutečně tak? Hejtman jaký v místě bydliště nebo v místě školy? Nebo o tom rozhodují nemocnice, školy?

Podle čeho se vybírají studenti Náhodně?

Jak mi oznámí, že si vybrali mě? Musím to dostat písemně?