Právníci bojují o práci a zlevňují

3657
24.11.15 09:42

Právníci bojují o práci a zlevňují

http://archiv.ihned.cz/…un-za-hodinu

Právničky, je to tak, roste konkurence a klesají cen? Mnoha lidem to přijde pořád hodně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

23426
24.11.15 10:01

Lidem by přišlo hodně i 10,– Kč.. Nejlíp zadarmo

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
815
24.11.15 10:15
@pikola píše:
Lidem by přišlo hodně i 10,– Kč.. Nejlíp zadarmo

Presne tak, je treba se smirit s tim, ze nejsme proste oblibena skupina ve spolecnosti, at uz pracujeme v soukrome ci statni sfere a at uz bereme 3000 na hodinu nebo 500 se na tom proste nic nezmeni :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24.11.15 10:22

Nejsem právník, ale když někdo řekne, že pod dvojku na hodinu se mu to nevyplatí, tak mi to přijde docela síla 8o

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24.11.15 10:24

Jsou advokáti, kteří sazbu sníží na polovinu, ale pak vyúčtují dvojnásobek hodin, proto se hodnocení jen na cenu městům nikdy nevyplatí. Zkušený advokát odvede za vyšší hodinovou sazbu ve stejném čase více práce a hlavně kvalitněji, což klientovi šetří peníze především. V soukromém sektoru to všichni vědí a proto se šikovní právníci vždycky slušně uživí. Ve státním sektoru je to asi všem jedno (však to nejsou jejich peníze, ale státu, že), hlavně, že se mediálně prezentují, jak soutěžili jen na cenu a jak ušetřili, prdlajs. Pracuju v jedné z těch nejdražších pražských AK a neustále máme problém sehnat právníky, přestože na ohodnocení se nešetří. Takže ne, šikovní právníci mají pořád práce až příliš, ti méně kvalifikovaní asi problémy mají, protože celkově je právníků hodně, ale to je stejné v každém řemesle.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24.11.15 10:30
@Mar__tanka1983 píše:
Nejsem právník, ale když někdo řekne, že pod dvojku na hodinu se mu to nevyplatí, tak mi to přijde docela síla 8o