Právo na pracovní pomůcky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.10.14 08:53
Pravo na pracovni pomucky

Ahoj, chtela jsem se s Vami poradit, nevim si rady se situaci v praci, pracuju jako pecovatelka a u nas v praci mame infekcni pacientku, ma toho vic a pry i mrsu. Nase vedeni nam zrusilo zvyseny hygienicky rezim, i kdyz jsem se ptala jedne nasi sestricky a ta rikala, ze by tam urcite mel byt. Vzali nam ustenky, empiry a vsechno a ted k te pani nechce nikdo chodit, protoze se kazdy boji, ze to od ni chyti. Chodit do prace je ted za trest, vsichni se bojime, jedna kolegyne uz je dokonce na nemocenske pry s mrsou, presto nam nedali ani ustenky. Chtela jsem se poradit, jak se branit, jestli si sehnat vlastni, Odmitnout tam chodit si asi nemuzu dovolit. Ustenku bych si ze sesterny vzala, ale problem je, ze tam uz neni ani jedna a stanicni nam je asi neda. Chtela jsem se zeptat, co byste delali Vy? Dekuju :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 03.10.14 08:57

Koupila bych si vlastní.. však to nestojí tolik :think:

lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 23163 příspěvků 03.10.14 09:00

Přesně tak, koupila bych si vlastní.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.10.14 09:15

To me uz taky napadlo, jen se bojim, co na to povi nadrizeni. No a nevite, kde se to da koupit? myslite, ze staci jen ustenky? Nebo i plaste atd?

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 03.10.14 09:27
@Anonymní píše:
To me uz taky napadlo, jen se bojim, co na to povi nadrizeni. No a nevite, kde se to da koupit? myslite, ze staci jen ustenky? Nebo i plaste atd?

kdekoliv - v lékárně, ve zdravotních potřebách. co je nadřízeným do toho? jestliže je ten člověk infekční, můžeš se snad bránit, jak chceš. Jinak seženeš celé velké balení, stojí to pár kaček.

Tiger-lily