Prdíky při používání Vigantolu

16.1.21 19:51

Prdíky při používání Vigantolu

**maminky, už si nevím rady. :(.
*Je to 5 dní co jsme byli u doktorky a ta nám předepsala Vigantol,. Když ho začal užívat, tak mu neskutečně bolí bříško, nemůže ani už spinkat, a kope neustále nožičkami opakovaně zrudne jako rajče a nejde mu nic :-( prosím maminky poraďte mi co je opravdu osvědčený způsob, mám syna co mu je ***19 dnů. Cvičení nepomáhá

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
LD1
215
16.1.21 19:56

Vysadit Vigantol a dávat jiný vitamín D. Třeba od Terezie.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6339
16.1.21 19:59

Vyměnit vitamín D, Vigantol tohle dělá často.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.1.21 19:59

@LD1 doktorka mi řekla že ho nesmím vysadit, a ničím mi ho nenahradí do jednoho měsíce malého

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6339
16.1.21 20:00

@Natáliekutnerova Ty ostatní nejsou na předpis, takže si ho můžeš vyměnit klidně sama

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
373
16.1.21 20:01

@Natáliekutnerova vitamín d je fajn od Terezie nebo vitashine, ty jsou volně prodejné.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.1.21 20:02

@wendeleen a je to na stejné bázi jako Vigantol?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3933
16.1.21 20:03

Vysadila jsem Vigantol po tydnu. Davam terezii a vse ok…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
LD1
215
16.1.21 20:03

@Natáliekutnerova ono to je tuším tak, ze Vigantol je registrovaný jako „lek“ a ostatní vitaminy D jsou „jen“ potravinové doplňky nebo tak něco. Doktorka kecá nesmysly. Když malého trápí po Vigantolu bříško, což se stává docela dost dětem, tak mu ho přece nebudeš dávat a trápit ho zbytečně, když to jde řešit jinak. Ja řešila u syna to samé, měli jsme právě D3 od Terezie a pohoda.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.1.21 20:04

Vy jste úžasny

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3933
16.1.21 20:14

Jo a doktorce jsem řekla, že používám Terezii a rikala dobre a nic dalšího. Takze urcite ok..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1253
16.1.21 20:18

Nechápu, proč pediatři jak ujetí předepisuji neustále vigantol. Dělá to hodně dětem neplechu. Jak se psalo výše dej jiné decko.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1651
16.1.21 20:26

Můžeš si koupit sama pro miminko jiný vitamin v kapickach… já taky dávám Terezii, jak tu psaly holky, a v poho. Staršímu jsem dávala Vigantol a trpěl na bříško hodně, jenže tehdy mě vůbec nenapadlo, že ta jedna kapička by mohla tak vadit, až po letech jsem na to natrefila v diskusi.

Teď mám pro miminko tedy tu Terezii a vše v poradku. Doktor to normalne vi, akorat mám doporuceni dávat dvě z tři kapicky ty Terezie, prý je slabší. Takže dávám jeden den dvě, jeden tři, jak se mi chce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62248
16.1.21 23:40

@Natáliekutnerova kup jiný Vit D, např baby D od jamiesona atd.. Vigantol je srajda

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
51
21.1.21 16:53

Nám doktor taky předepsal vigantol, pak ale doporučil probiotika s déčkem, takže vigantol jsem ani nenačala. Dávám biogaiu. A prdíky a bolení bříška nás trápí pekelně, i bez toho, abych to zhoršovala, takže děkuji za tuhle diskuzi, vigantol budu bojkotovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat