Přechod z antikoncepce na jinou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.07.19 12:50
Přechod z antikoncepce na jinou

Ahoj, mam na vas dotaz ohledně antikoncepce. Brala jsem 3 roky antikoncepci Regulon, s tím ze jsem ji asi po roce vysadila na 3 měsíce a pak začala brát znovu, protože jsem si našla pritele. Antikoncepce seděla vzdy v pohode, avšak za poslední půlrok mi začaly vypadávat hodně vlasy, chloupky rostly víc a celkove mi nebylo vubec dobre (rychle bušení srdce, dušnost), taky jsem hodně zhubla. Na zacatku měsíce jsem dokonce skončila v nemocnici, ale vse bylo ok. Sla jsem tedy na gynekologii kde mi předepsali novou antikoncepci bonadea, kterou si mam vzit 1. den ms. Ta se dostavila dnes v termínu, ale bojim se jestli mi po ni nebude zase spatne. Kdybych nemela přítele, tak ji uz do sebe necpu, ale je mi teprve 18 a studuji a otěhotnět nechci. Mate nejake podobné zkušenosti? Nebo zkušenosti s antikoncepcí bonadea? :nevim:

Reakce:
Kristýna 526
Zasloužilá kecalka 532 příspěvků 27.07.19 13:01

Zkušenost s touhle antikoncepci nemám. skus ji brát a uvidíš jak ti sedne kdyžtak ji zas vysadíš :think: a nebo se chránit jinak :nevim:

Tichošlápek
Neúnavná pisatelka 15549 příspěvků 27.07.19 13:07

Já ji zrovna beru a v pohodě. Musíš to zkusit

aajina f
Nováček 2 příspěvky 30.07.19 22:26
Nevhodná antikoncepce

Ahoj, potřebuji radu. Můj lékař mi na začátek předepsal prášky Sunya, a ještě jsem nedobrala ani první platíčo pilulek, a cítím, že mi vůbec nevyhovuje.
Pozoruji na sobě silnou přecitlivělost, a jak je uvedeno v přívalovém letáčku, tak si silné změny nálad. Neřešila bych to, kdyby to nezpůsobovalo problémy v mém vztahu s přítelem. Často mám i pocit, že prožívám silné deprese.