Reklama

Předsevzetí - zhubnout po porodu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 18:56
Předsevzetí - zhubnout po porodu

Tak jsem se rozhodla (novoroční předsevzetí), že konečně něco zhubnu. :) A budu ráda za vaše tipy, jak na to. Nebo se můžeme alespoň společně podporovat :)

Rodila jsem před půl rokem. V těhotenství jsem přibrala 9 kg. V nemocnici jsem nechala jen 4 a nyní mám 69 Kg (na počátku těhu 63). Stále kojím, i když už zavádíme příkrmy. A nevím, co tedy cvičit (kojením bohužel nehubnu).

Dcera je hodně kontaktní, tak nemám moc možností chodit někde do fitka. Napadl mě HIIT, ale bojím se ztráty mléka. Nebo něco jiného efektivního a bez časové náročnosti? Jak hubnete vy? :kytka:


Reklama

Reakce:
 
Uživatel je onlineHeivka
Závislačka 3073 příspěvků 01.01.18 19:11

Dokud kojíte, tak si spíš udělejte návyk na zdravou stravu (pokud ho už nemáte) a pravidelnost jídla. U některých žen fungují kojící hormony jako blokace hubnutí. Já za 4 měsíce kojení přibrala k těm 10kg co mi zůstaly z těhotenství dalších 12kg při dodržování jídelníčku při kterém jsem před těhotenstvím hubla 2kg za měsíc. Tělo začalo zase trochu spalovat až rok po porodu. Jinak ze cvičení je super Pilates, posílí to svaly, které jsou po těhotenství hodně ochablé (střed těla a hluboké zádové svaly).

 
martina.se
Hvězda diskuse 56919 příspěvků 01.01.18 19:34

@claireg pořiď šátek či nosítko a přihlaš se např na tančení s dětmi.. u mne to fakt zabralo, navíc jsme byli spolu, zároveň v kolektivu.. nebo šátek a výlety atd.. ty si mákneš a mrně bude spokojený..

 
Katchie 77
Ukecaná baba ;) 1098 příspěvků 01.01.18 19:37

Ahoj,
já jsem rodila 28.11., ještě teda nemám po šestinedělí, ale už o tom přemýšlím jak se dostat zpět do kondice. Rodila jsem teda císařem, takže cvičení žádná divočina.
Ještě jsem se nevážila radši, nechávám to na konec šestinedělí. V těhotenství jsem přibrala 15 kg. Ale zhubnout potřebuji víc, ale to nehodlám hned teď řešit, hlavní je pro mne kondice, protože jsem měla katastroficky neaktivní těhotenství.

Plně kojím, takže po šestinedělí hodlám upravit stravu, hlavně vyřadit vánoční neřesti a líp si to hlídat, tzn. žádná brutální dieta. No a z pohybu hlavně chůze a plavání a na Online Fitness jsou speciální cvičení po porodu, tak podle toho jak se budu cítit přidám i to.
Takže ráda se přidám do party.

 
Lenka_Hal
Závislačka 4790 příspěvků 01.01.18 19:56

Nekomu zustava zvyseny prolaktin (a tim snizeny estrogen a progesteron…mas vetsi chut k jidlu? uz mas MS?) diky kojeni a to se pak hubne opravdu tezko. Sportovat klidne muzes (ja se pri kojeni vubec nesetrim), jen to neber moc hrr, pekne postupne a hlavne jez zdrave. Dost proteinu, zdrave tuky. Pokud i tak nebudes hubnout, tak to nehrot. Az jednou prestanes kojit nebo dost uberes, setrepes to ze sebe raz dva…

 
Luciasek31
Zasloužilá kecalka 534 příspěvků 01.01.18 20:04

Ja za pár dnů, budu mít 9mesicu po porodu. Přibrala jsem 9kg za těhotenství a do konce šestinedělí byla pryč. Bohužel pneumatika na břiše a ochable telo zustalo. Zatím 99%kojím,
Takže chci vařit pro dceru a rovnou to samé pro sebe. A největší problém pro mne je pití. Piju max 1.3 litru za den, hrozně na to zapomínám.

 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 21:13
@Heivka píše:
Dokud kojíte, tak si spíš udělejte návyk na zdravou stravu (pokud ho už nemáte) a pravidelnost jídla. U některých žen fungují kojící hormony jako blokace hubnutí. Já za 4 měsíce kojení přibrala k těm 10kg co mi zůstaly z těhotenství dalších 12kg při dodržování jídelníčku při kterém jsem před těhotenstvím hubla 2kg za měsíc. Tělo začalo zase trochu spalovat až rok po porodu. Jinak ze cvičení je super Pilates, posílí to svaly, které jsou po těhotenství hodně ochablé (střed těla a hluboké zádové svaly).

Zdravě se snažím jíst (co čas a mimčo dovolí). Tak mi zbývá jen to cvičení. Děkuji za tip na pilates :)

 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 21:15
@martina.se píše:
@claireg šátek či nosítko a přihlaš se např na tančení s dětmi.. u mne to fakt zabralo, navíc jsme byli spolu, zároveň v kolektivu.. nebo šátek a výlety atd.. ty si mákneš a mrně bude spokojený..

Používáme šátek i nosítko. Snažím se chodit co to dá (když mimčo dovolí, tak i s kočárem). Ty tanečky máme trošku z ruky, tak to moc nejde :(

 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 21:16
@Katchie 77 píše:
Ahoj,
já jsem rodila 28.11., ještě teda nemám po šestinedělí, ale už o tom přemýšlím jak se dostat zpět do kondice. Rodila jsem teda císařem, takže cvičení žádná divočina.
Ještě jsem se nevážila radši, nechávám to na konec šestinedělí. V těhotenství jsem přibrala 15 kg. Ale zhubnout potřebuji víc, ale to nehodlám hned teď řešit, hlavní je pro mne kondice, protože jsem měla katastroficky neaktivní těhotenství.Plně kojím, takže po šestinedělí hodlám upravit stravu, hlavně vyřadit vánoční neřesti a líp si to hlídat, tzn. žádná brutální dieta. No a z pohybu hlavně chůze a plavání a na Online Fitness jsou speciální cvičení po porodu, tak podle toho jak se budu cítit přidám i to.
Takže ráda se přidám do party.

Já se právě i v těhu celkem hýbala. Dlouhé procházky, každý den protahování a cviky pro těhotné… Ale po porodu jsem neměla na takové věci čas. Teď půl roku po porodu je ale asi na čase něco dělat :D

 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 21:18
@Lenka_Hal píše:
Nekomu zustava zvyseny prolaktin (a tim snizeny estrogen a progesteron…mas vetsi chut k jidlu? uz mas MS?) diky kojeni a to se pak hubne opravdu tezko. Sportovat klidne muzes (ja se pri kojeni vubec nesetrim), jen to neber moc hrr, pekne postupne a hlavne jez zdrave. Dost proteinu, zdrave tuky. Pokud i tak nebudes hubnout, tak to nehrot. Az jednou prestanes kojit nebo dost uberes, setrepes to ze sebe raz dva…

MS mám od konce šestinedělí. Větší chuť nepociťuji, ale jím normálně, ne nějak extra málo. Zkusím tedy postupné cvičení. Děkuji :)

 
claireg
Stálice 95 příspěvků 01.01.18 21:20
@Luciasek31 píše:
Ja za pár dnů, budu mít 9mesicu po porodu. Přibrala jsem 9kg za těhotenství a do konce šestinedělí byla pryč. Bohužel pneumatika na břiše a ochable telo zustalo. Zatím 99%kojím,
Takže chci vařit pro dceru a rovnou to samé pro sebe. A největší problém pro mne je pití. Piju max 1.3 litru za den, hrozně na to zapomínám.

Taky mám pneumatiku, nebo teda povadlé svaly na břiše. A to piju furt, kvůli kojení :D My začínáme zavádět příkrmy, tak možná taky začnu spojovat naše jídlo, dobrý tip.


Reklama

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Proč Třešničková otálí s návratem do Česka? Vliv na to má infekce i kuchař

V Istanbulu popálená Týnuš Třešničková (23) uklidnila všechny své fanoušky.... číst dále >

Do čela s ním! 5 důvodů, proč by Kubera byl skvělým předsedou Senátu

Primátor Teplic Jaroslav Kubera (ODS) slaví úspěchy nejen v domovském městě,... číst dále >

Články z Ona Dnes

Sedm hříchů, které škodí pleti. Pozor na mačkání pupínků i dietu

Péče o pleť je pro většinu z nás každodenní součástí života. Často se však... číst dále >

Superpotravina mák v hlavní roli. Upečte si bábovku, makovník či závin

Česká republika je makovou velmocí a mák je jednou z nejtradičnějších surovin... číst dále >