Předškolní a mimoškolní pedagogika Humpolec

Anonymní
11.5.20 06:28

Predskolni a mimoskolni pedagogika HHumpolec upolec

Ahoj, studoval někdo predskolni a mimoskolni pedagogiku v Humpolci? myslím zkrácené studium dalkove? Dá se ti zvládnout, bojím se, že se dětma to bude zaprah, má někdo s tímto studiem zkušenost? Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17808
11.5.20 08:24

Mám zkušenost s Obrataní. A dalo se to s prací i dětmi :wink:. Neříkám, že to nebylo náročnější, ale bylo to na dva roky a to se dalo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
M-A
689
11.5.20 08:32

Kazde studium s pracina detma je narocne. Ber to jako vyzvu a to, ze ses pro to rozhodla a pujdes si za tim. Ja studuju predskolku na vysoky, je to taky narocny, ale proste potrebuju to pro praci tak musim zatnout zuby… :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
12.5.20 21:10

Také by mě zajímalo zda se tu najde někdo kdo studoval pedagogiku dálkově v Humpolci???

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.5.20 10:50

Také tam teď v září nastupuji, jsem na to zvědavá, už mám ale za sebou dva roky studia, minulý rok jsem maturovala, při třech dětech, takže moc dobře vím, co to obnáší, ale mě to děsně bavilo, proto do toho jdu zase.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.5.20 21:49

@Katty-katka a co jsi studovala? Můžeš mi trošku přiblížit co to obnáší ta dalkova vyuka? Ja msm 2 deti, ale prave vubec zadne hlidsni ze by si je obcas vzala babička atd, tak to právě ne, tak mám z toho strach, jak to budu zvládat, chodím ještě k tomu do práce. vyuka by měla být 1 den v měsíci, zeptám se, to se průběžně píši nějaké testy nebo jak to funguje? Děkuji, jo a mám strach z hudebního nástroje, na nic hrát neumím.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.5.20 21:51

@apanda a jak probíhala prosím výuka? Psali jste nějaké testy průběžně, vůbec si zo prostě nedokážu představit. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
17808
31.5.20 17:30
@Anonymní píše: