Předškolní pedagogika – nutnost hrát na hudební nástroj?

6.9.20 16:31

předškolní pedagogika nutnost hrát na hud.nástroj?

Holky kdo tuto školu studoval ( planuji dalkove ) je nutnost hrat na nejaky hudebni nastroj? Se zpevem nemam zas takovy problem ( nejsem zpevak, ale falesne mi zpev urcite nezni ), malovani mi jde da se rici od mala v ramci moznosti :lol: akorat ten hudebni nastroj a noty, to je u me zcela tabu. Jako mala jsem hrala max. na fletnu, ale to uz je nejakych 20 lez dozadu a nepamatuju si z toho ani,,ň" 8o

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
50446
6.9.20 16:39

Hudebni nastroj budes potrebovat. Najdi si uc. a zacni.
Taky jsem si domluvila uc. klaviru (uci moje deti).
Pristi tyden zaciname. Dcery maji dva roky naskok :lol:. Studuji jiny obor. Az to pristi rok dodelam, tak chci jinou skolu zacit a bez klaviru to nepujde.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6.9.20 16:43

Nezlobte se na mě, ale to snad nemyslíte vážně… Váš příspěvek mě donutil se registrovat. Pohybuji se v oblasti pedagogiky již nějaký pátek a žasnu, kdo všechno se chystá studovat tento obor. Hudba je pilířem předškolního vzdělávání. Udělejte si kurz chůvy nebo asistenta pedagoga a nezabírejte místo těm, kteří by byli v daném oboru vhodnými kandidáty na budoucí profesi. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
6482
6.9.20 16:46
@koudeluzadele píše:
Nezlobte se na mě, ale to snad nemyslíte vážně… Váš příspěvek mě donutil se registrovat. Pohybuji se v oblasti pedagogiky již nějaký pátek a žasnu, kdo všechno se chystá studovat tento obor. Hudba je pilířem předškolního vzdělávání. Udělejte si kurz chůvy nebo asistenta pedagoga a nezabírejte místo těm, kteří by byli v daném oboru vhodnými kandidáty na budoucí profesi. :kytka:
Školství je v situaci, že si jaksi moc vybírat nemůže. :nevim: Ani v předškolní, ai v klasické výuce nejsou lidi - a ani za současné situace nebudou.

V podstatě buďme rádi, že do toho ještě vůbec někdo jde.

• Citovat