Přehnaná úzkost a přecitlivělost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Andrejka1992
Nováček 3 příspěvky 08.01.18 09:20
Přehnaná úzkost a přecitlivělost

Ahoj holky,
jsem tu relativně nováček a tak jsem se rozhodla vypovídat se Vám. Už delší dobu tu lustruji Vaše příspěvky a myslím si, že spousta z Vás by mi i dokázalo poradit co s mým „problémem“.