Přelitá juka umírá

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Nikycupakabra
Povídálka 30 příspěvků 20.10.14 22:33
přelitá juka umírá

Dobrý den, mám takový problém. Mám doma juku, nejspíše sem ji přelila a asi měla taky nedostatek světla. Prostě mi začala strašně žloutnout a chřadnout. Když jsem si konečně našla chvilku, abych ji přesadila, zjistila jsem, že milá juka asi uhnívá nebo co. Prostě úplně nasákla vodou do pletiv a ochranná slupka se od nich oddělila. Myslíte že ji ještě mohu zachránit, nebo bude už lepší ji seříznout a hodit do vody, aby pustila kořeny? :nevim: :nevim: :( :,( :,( :,(

Reakce:
Aries6
Generální žvanilka 22144 příspěvků 3 inzeráty 20.10.14 22:43

To znám, já když kytku zabiju, tak tím, že ji přeliju… já bych ji nechala znovu zakořenit. Nejsem odborník, ale myslím, že je to nejjistější.

meringa
Ukecaná baba ;) 2028 příspěvků 20.10.14 22:54

Nech zakořenit. Taky se mi to stalo. Dlouho se tvářila, že je v pohodě, ale pak jsem jí chytla jednou za ten kmen a doslova se ohnul jako papír 8o. Byl úplně prohnilý. Zelený vršek jsem odloupla a hodila do vody. Ani jsem nečekala, že se vzpamatuje, dokonce jsem na ní úplně zapomněla a asi po půl roce jsem jí zasadila a ejhle… Je krásná, silná a už i větší než ta první. Moje pýcha doma :mrgreen:

Verunka.T
Ukecaná baba ;) 1744 příspěvků 20.10.14 23:06

Taky radím nechat znovu zakořenit, já mám takhle z jedné uhnilé už roky dvě krásné

Nikycupakabra
Povídálka 30 příspěvků 30.10.14 21:40

To jo, tak jsem to tak teda udělala :D, ale já tam u toho kmeníku měla takovou mladou kytičku, jako pár nových lístečků, ono mi to uhnilo 8o holky já skoro brečela, jak já jsem se o tu juku starala a když konečně tak ji přeliju. To je snad naschvál!! :,( :,( jinak děkuji všem :potlesk: :D

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Blíží se zápisy do prvních tříd. Na co se připravit?