Přerušovaný půst - zkušenosti

1224
3.1.21 10:45

Přerušovaný půst - zkušenosti

Dobrý den,

ráda bych zkušenosti těch, kteří drží přerušovaný půst. Zajímá mě zkušenost lidí, kteří tomu rozumí, kteří si kromě hodin hlídají i bazal, makra, pohyb. Jaký půst držíte? Od kdy do kdy? Radši si zkratíte večer a nebo ráno? Hlídáte si, abyste nešli pod bazal? Nemáte potom problém sníst porce? Snížila se vám hmotnost? Jiná zlepšení?
Diky :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
116
3.1.21 10:54

Ten čas si má každý nastavit, jak mu vyhovuje.
Jinak nejsem žádný odborník ani nepotřebuji hubnout, ale přerušovaný půst mi vyhovuje kvůli trávení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.1.21 10:56

Držím IF již cca půl roku, 15 kg dole, zlepšení v mnoha směrech. Mám 16/8 a jím od 7:00 do 15:00, jsem typ co potřebuje snídani a večer mi naopak vyhovuje jít spát nalačno. Funguji tak, že si dám opravdu velkou a bohatou snídani a později odpoledne už jen svačinu. Takto mi to vyhovuje, hlad nemám. Nehlídám si nic jiného, jím “pocitově”. Nicméně v rámci IF jím také zcela bezlepkově a lowcarb. Začala jsem a tím ze zdravotních důvodů, ne kvůli redukci váhy. A upřímně za sebe mohu říct, že naprostá spokojenost, již u tohoto režimu zůstanu (snad) napořád. Zlepšila se mi nálada, pleť, vlasy, nehty, kožní problémy (ikdyž tohle asi ovlivnilo zejména vysazení lepku a cukru). Srovnal se mi cyklus a zcela vymizelo PMS. Celkově jsem více v pohodě, veselá a spokojená. Pohyb běžný, nic jsem neupravovala, před tím jsem se také pravidelně hýbala. Subjektivně čistě za mě jen pozitivní hodnocení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2145
3.1.21 11:02

A já to mám přesně naopak než pisatelka nade mnou - jím 20/4 a orientovaná jsem na večer. Já totiž přes den absolutně nemám hlad a většinou ani pomyšlení. Takže i z časových důvodů super. Hodně se mu tím zlepšila léčba refluxu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.1.21 11:05
@yocheved píše: