Přestup ze SŠ na jinou SŠ

26
13.6.13 19:24

přestup ze SŠ na jinou SŠ

Ahoj holky, potřebovala bych menší radu. Po prázdninách chci přestoupit ze SŠ na jinou SŠ na stejný obor, do ročníku kde bych měla pokraočvat. Ze školy mi psali, že je to možné, ale škola je až v Praze a já na druhém konci republiky. Musí se něco(nějaký papír) podávat na škole kde ted studuji? Nebo co všechno je k vyřízení? A taky se chci zeptat, když budu v létě pracovat na HPP a nejen v létě ale celý příští rok, ale studovat budu zároven dálkově, budu mít pořád status studenta že ano? ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
77412
13.6.13 19:26

Já myslím, že při dálkovém studiu už status studenta nemáš…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8537
13.6.13 19:26

@katus110 Pokud budeš pracovat a studovat jen dálkově, tak status studenta ztrácíš.
S přestupem se optej na původní i nové škole, co všechno je potřeba doložit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6832
13.6.13 19:30
@katus110 píše:
A taky se chci zeptat, když budu v létě pracovat na HPP a nejen v létě ale celý příští rok, ale studovat budu zároven dálkově, budu mít pořád status studenta že ano? ;)

při dálkovém studiu nemáš nárok na statut studenta a s tím spojené výhody a úlevy, ty mají pouze studenti prezenčního studia

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4466
13.6.13 19:33

Pouze denní a nebo individuální

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4466
13.6.13 19:37

Hm, ale našla jsem „V případě studia dálkovou formou má na většině školách student status studenta, jsou ale vyjímky, kdy školy tento status neposkytují.“

tak se jedině informovat přímo

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26
13.6.13 19:46

@lasička1 : děkuju za odpověd ;-) takže myslíš, že když v létě nastoupím do práce, je potřeba tam zveřejnit že studuji ještě na dálku? i když vím, že žádné slevy na daních apod. neuplatním. Zajímá mě, zda je mou povinností to mému zaměstnavateli zmmínit. Děkuju ještě jednou :)

• Citovat
  • Zmínit