Prevenar 13 - očkovat nebo ne?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
10482
4.4.12 09:24
@nepřihl. Karin píše:
Natašo, tvůj manžel, jak jsem pochopila je lékař a sám uznal, že MMR je dobré očkovat až po 2 roce, tak proč nám sakra doktoři nutí děti očkovat už pomalu od 15 měsíců a vyhrožují, že nás nahlásí na sociálku. Viz můj připad, doktorka mě uhání od 17 měsíců malé a já ji řekla, že to chci odložit po 2 roce a ona, že to se nesmí a že mě bude hlásit na sociálce. Ach jo, proč tak naléhají , to mají z toho nějaké body nebo postihy nebo co?

nemůže tě nahlásit, ve vyhlášce je napsáno, že očkuje od 15 měsíce věku. když tě nahlásí, nemůže se nic dít, paragraf mluví jasně. není žádná horní hranice, do kdy musí být doočkováno. doporučuje se školkový věk, na přihlášce do školky je kolonka očkování..
mě dr. taky uhání. ale má smůlu, znám svá práva 8)
postih z toho určitě nehrozí ani jemu, body za to jistě nemá, u praktiků je paušál, takže čím méně praktik léčí, tím víc z tebe vlastně má.. bych řekla, že prostě chtějí mít „splněno“, jinak si to neumím vysvětlit, že chtějí mít do 2let kompletně očkované dítě.. :nevim:

starší první MMR vakcínu dostal někdy v 18m, byl zdravý, ani rýmička, tak mi to nevadilo.
ale náš mladej má alergii, zatím nevíme na co, celou zimu byl chcíplý, teda vlastně teď víme, že nebyl chcíplý, ale alergický, tak do něj tedy rozhodně živou vakcínu, která v pohodě snese odkladu, teď prát nebudu.

podle mého se musí děti posuzovat individuálně. když je dítě zdravé, dobře snášelo předchozí očkování, tak proč neočkovat po tom základu, s rozumným odstupem pár měsíců, klidně. proto je podle mého ve vyhlášce ta spodní hranice, aby mohli dr. přistupovat individuálně. jenže dr. si jí mnohdy vysvětlují jako datum :think: nerozumím tomu, opravdu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kdoule
4.4.12 10:07
@Miška 1991 píše:
Ahoj, u nás na ouška trpěla moje sestra a Honzíkovo nevlastní sestřička…