Přídavky na děti - snížení částky rodičáku?

13
14.4.21 12:23

Přídavky na děti - snížení částky rodičáku?

Dobrý den,
jsem na rodičovské dovolené a pobírám rodičovský příspěvek,
manžel pracuje jako zaměstnanec.
Počítala jsem si jestli budeme mít nárok na přídavky na děti a ty bychom měli jen kdybych si ten rodičák snížila na nějaké skoro minimum.
Když to tak udělám, tak nám to pak výjde.
Bude se to brát, že jsem to udělala schválně abych ty příspěvky dostala a budu to muset třeba pak vracet?
Vyzná se v tom někdo?
Děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1103
14.4.21 12:36

Minimální rodičovský příspěvek je 50 korun, ale to bys nestihla příspěvek vybrat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8100
14.4.21 12:42

Neberou na posuzování nějaký průměr? To by tak mohl každej vybrat co nejvíc na začátku a pak si nechat posílat 50 kč a chodit pro přídavky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7862
14.4.21 12:45

@panda03 a tak záleží jak moc si ten rodicak musíš snížit, abys jej vůbec vybrala. Abys nakonec neměla měsíčně ještě míň a na konci ti propadly peníze z rodicaku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3800
14.4.21 12:52

Nevím, kolik máš tedy děti. Ale to jako skrz 500 nebo kolik to je teď, se ti vyplatí dělat takové harakiri? Jinak si můžeš každé 3 měsíce měnit výši rodičáku, tak asi jim to tam bude jedno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9300
14.4.21 13:06

Nijak to zkoumat nebudou, je tvoje věc, jak si to nastavíš, jen počítej s tím, že se rodičák počítá do toho měsíce, ve kterém ti ho vyplatí, ne jako u mzdy, která se počítá do toho měsíce, za který náleží.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20997
14.4.21 13:10

A to se ti vyplatí? Natahovat rodicak na nějaké mini částky, abys dostala 500 přídavek? Nebudeš pak mít ve finále menší měsíční příjem?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
446
15.4.21 03:00