Příkrmy a noční buzení

29.7.13 09:46

Příkrmy a noční buzení

Ahoj maminky. Máme holčičku 5,5měs. a minulý týden jsme začali první příkrmy. Protože nám už od mala blinká, máme i potvrzený reflux, tak nám doporučili začít s příkrmy trošku dříve než v půl roce a prý i z hlediska alergiíí apod. už se teď může dřív. Takže měla mrkvičku, teď k tomu má i brambor. Chutná jí to, zbaští celou misku :-) Ale problém je, že od té doby co zeleninu dáváme, tak se budí v noci už kolem 1h, a to spávala do 4 nebo 5h. Máte s tím některá podobnou zkušenost? A co s tím? Jestli si třeba její tělíčko musí na příkrm teprve zvyknout a nebo má více hlad nebo zoubky? Děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1425
29.7.13 09:59

Tak já jsem to nezažila, protože malá tak první měsíc celkem odmítala, snědla hodně málo, ale co vykadila, tak vždy kusy toho, co snědla. Takže já si myslím že je možné, že tělíčko ještě není zvyklé, ale nejsem odborník takže si to jen myslím. A kdy dáváš příkrm, na oběd? A večer kojíš?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.7.13 10:03

Jojo na oběd. Ale jinak pořád kojím. I po tom obědě ji ještě dokojím, spíš na zapití. Za chvilku už dosáhne té doporučené dávky co by měla sníst, takže k obědu bude jenom ten příkrm bez kojení.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1425
29.7.13 10:06

Ty jo tak to nevím.. Natálka se poslední 2 týdny taky najednou budila, tak jsem do večerního mlíčka přidala místo mlíka trochu kaše a zase spí celou noc, takže jí to evidentně nestačilo, ale ona má taky už 8 měsíců, takže to asi tím nebude. Třeba ti někdo poradí, přeju hodně štěstí :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
161
29.7.13 21:07