Přítel pracuje na diskotéce a já žárlím

Anonymní
4.4.17 20:27

Přítel pracuje na diskotece a já žárlím

Ahoj, omlouvám se že anonym, ale stydím se za to. Přítel pracuje jako vyhazovač na diskotéce, nebo spíš má to jen jako brigádu, kde si za noc vydělá 2.tisíce. Jenže já hrizně žárlím, kyž si představím že ho tam někdo oblbuje a ženský chodí vyzývavě a já ležím doma v pyžamu s naším dítětem..asi je to na léčení :(, ale čím dál víc se tím užírám :(

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

4.4.17 20:29
@Anonymní píše:
Ahoj, omlouvám se že anonym, ale stydím se za to. Přítel pracuje jako vyhazovač na diskotéce, nebo spíš má to jen jako brigádu, kde si za noc vydělá 2.tisíce. Jenže já hrizně žárlím, kyž si představím že ho tam někdo oblbuje a ženský chodí vyzývavě a já ležím doma v pyžamu s naším dítětem..asi je to na léčení :(, ale čím dál víc se tím užírám :(

A jak se k tobě chová?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
304
4.4.17 20:30

Jestli ho opravdu miluješ, pak mu 100%ně důvěřuješ - tudíž nemáš důvod žárlit. :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.4.17 20:37

Chová se pěkně, občas hádka, prostě klasika.
Já k němu právě důvěru nemám, jednou jsem mu zjistila psaní a od té doby nevěřím a ex přítelkyni podvedl když hlídal na diskotéce

• Nahlásit
  • Citovat
14733
4.4.17 20:40

No tak se neuzirej..Jestli tě podvede nebo ne ty neovlivnis.
A je těžký že žiješ ve vztahu kdy mu nevěříš…To spěje ke konci

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.4.17 20:50
@Anonymní píše:
Chová se pěkně, občas hádka, prostě klasika.
Já k němu právě důvěru nemám, jednou jsem mu zjistila psaní a od té doby nevěřím a ex přítelkyni podvedl když hlídal na diskotéce

a proč s ním teda jsi? Proč jsi s ním zakládala rodinu?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ssm
47
4.4.17 21:08
@Anonymní píše: