Přítel se furt vymlouvá a stěžuje si

6
28.4.20 19:16

Přítel se furt vymlouvá a stěžuje si.

Dobrý den, mám přítele, který má 22 let. Nejsme spolu, ani rok. Ani spolu nebydlíme. On bydlí s mámou a já se svými rodiči, kvůli tomu že stále studuji.. Ale za ten necelý rok jsem si začala všímat dost určitých věci. Asi měsíc potom, co jsme spolu začali chodit skončil na neschopence kvůli lékům na paniku. Doma byl tři měsíce. Pak asi pět mesicu, do ní normálně chodil. Během prosince byl též nejaky ty 3 týdny doma, že pro něj nemají práci (dělal zahradníka). V klidu jsem se ho zeptala, jestli si nechce během toho najít brigádu. Odpověď byla ne… Jakmile nastoupil zase do prace, začal mi říkat, že je to tam na hovno, tak po nějaké době odešel a šel jinam, mezitím byl zas 2 týdny doma. V nové práci byl pouze 2×. Opět odešel, kvůli tomu, že ho dali na jinou pozici a řekli mu že bude dělat na tři směny. Řekl mi, dělat na tři směny je prostě na h… a že to dělat nebudeme. To bylo v dobe, kdy začal koronavirusu. A zase. Moje máma má astma, mohli bych ji zabit, kdybych to dotáhl domů. Doma je opět přes měsíc (To mu ale řekla ona, že má raději zůstat doma). Koronavirus je stále tady a stejně chodí normálně ven, takže to bylo úplně zbytečné. A dále mi furt vypravi, že začne posilovat, udělá si řidičák… Tohle mi tu vypráví už asi půl roku a nic se ještě nestalo… Nemám peníze, musím si najít lepší práci, nemůžu začít cvičit bez toho aniž bych měl proteiny a měl peníze na lepší stravu… Furt výmluvy, výmluvy… Všechno jsem mu řekla a on mi na to řekl, že se změní. A to, že se nedokáže osamostatnit a furt spoléhá na mámu je věc dalsi. Já už ani nevim, jestli mu mám věřit… Máte někdo zkušenosti s něčím podobným? :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3316
28.4.20 19:21