Přítel z bohaté rodiny

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.06.19 15:43
přítel z movité rodiny

Ahoj holky,
chtěla bych slyšet váš názor. Jsme s přítelem něco přes rok, je starší. Vše klape, jak má, ale je tu jedna věc, která mě pořád tak trochu trápí. On je z bohaté rodiny, nosí jen značkové oblečení, mají vrtulník a všechno možné. Když spolu někam jdeme, téměř vždy platí on. Cítím se trochu trapně. O penězích moc nemluví, a když jo, tak hodně nerad. Jenže já se prostě cítím trapně, že vše platí, ale zároveň nemám moc peníze na to, abych platila já, bydlíme v Praze a on rád chodí často, přijde mu zbytečné vařit, takže večeře vyjde v průměru okolo 900 (někdy jdeme jen na salát do KFC, někdy si dám hranolky, někdy naopak něco dražšího). Jenže já studuji a je to pro mě hodně peněz, a ani to sama nevyžaduji. Myslíte, že se to časem vyřeší, nebo jaký je váš názor? Máte třeba podobnou zkušenost?

Příspěvek upraven 24.06.19 v 17:07

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další »
Reakce:
lilith1
Ukecaná baba ;) 2168 příspěvků 24.06.19 15:49

Tak urcite lepsi, nez kdyby byl chudas a jeste mel dluhy, nelamala bych si hlavu s tim, kdyz na to ma proc ne..mas to prijemny bonus.

Cenarius
Zasloužilá kecalka 796 příspěvků 24.06.19 15:49

Podoj ten cecik dokud z neho tece. :pankac:

Šarlota4
Extra třída :D 11591 příspěvků 24.06.19 15:49

Neřeš to, občas nabídni, že zaplatíš - třeba vstup do Zoo a jinak to neřeš. On ví koho si vybral, ví jak na tom jsi. Kdyby chtěl „lepší“ partii, tak si ji najde. Stejně s tím nic nenaděláš, minimálně než se zapojíš plně do pracovního procesu.

Medičkaa
Kecalka 345 příspěvků 24.06.19 15:50