Problém s booking.com a zrušení rezervace na Silvestra

6.12.19 10:17

Problém s booking.com a zrušení rezervace silvestra

Přeji dobrý den všem. Chtěla jsem se zeptat jestli se Vám stalo někdy něco podobného. Na booking jsme si v listopadu zarezervovali hotel v ČR na silvestra 2 dospělí + jedno dítě. Vše proběhlo normálně, kontaktoval nás i hotel s bankovním účtem, kde jsme ihned pobyt uhradili a těšíli jsme se na silvestra jak si to užijeme. Včera nás kontaktoval booking, že na stránkách byla špatně uvedena cena za dítě a že chtějí doplatit několik set Euro za dítě. V případě, že to neuhradíme, tak že se pobyt stornuje. Problém je, že ten hotel je již uplně vyprodaný, mají tam asi poslední 2 pokoje a ty jsou nyní o 200% dražší. Navíc nyní schánět ubytování na silvestra už je téměř nemožné. Vše je vyprodané nebo moc drahé. :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2853
6.12.19 10:34

Přečti se Všeobecné podmínky. Podle mě na to nemají právo

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1068
6.12.19 10:38

S bookingem jsem to neřešila, ale obecně platí, že pokud na netu uvede prodejce cenu blbě a není „zjevné“, že jde o omyl (jako že nabídne nové auto za 5000, protože udělá špatně čárku), je to jeho problém a musí věc/službu za dohodnutou cenu dodat. Takže bych se s nimi asi dost hádala a vyhrožoval ČOI, kór když to už i hotel p
otvrdil.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9249
6.12.19 10:43

Řekla bych, že nemají nárok vám rezervaci stornovat. Podle mě je to tak, jak píše @jezz1e .
Jakou formou jste komunikovali přímo s tím hotelem?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6.12.19 10:54

Komunikace je přes interního klienta bookingu
u7×t. dp1e. pyce@property.booking.com

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
407
6.12.19 11:19

No podle me rezervaci zrusit nemuzou. Primarne bych zavolala na booking a resila to pres ne. Nemas rezervaci naprimo s hotelem, ale d booking.com, s hotelem bych se hadala a taky je odkazala na reseni pres booking

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9249
6.12.19 11:22
@Peta1981 píše:
Komunikace je přes interního klienta bookingu
u7×t. dp1e. pyce@property.booking.com

Nečekala bych, že vůbec booking bude něco takového na zákazníka zkoušet :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3021
6.12.19 11:34

S hotelem se nebav. Stezuj si na infolince bookingu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
358
6.12.19 11:36

Mám naše ubytovací zařízení na booking a pokud si klient zabookuje pokoj již mi to tam zobrazí cenu a ta je již neměnná. Dokonce se mi stalo jednou, že jsem opravdu cenu spletla a prostě jsem to za tu cenu prodala (chybami se člověk učí…, už si davam pozor). Cena za dítě se zadává do jiného formuláře než cena za pokoj, tam se třeba opravdu mohli splést (o jak moc se cena liší?). Ale třeba já bych si nikdy nedovolila klienta oslovovat s tím, že jsem se najednou rozhodla že je ta cena jiná. I kvůli tomu, že by se to mohlo objevit v hodnocení hotelu - na to by navazovala špatná pověst, přijít tedy o další potencionální zákazníky… Tolik z pohledu z druhé strany. Nicméně, komunikace s bookingem je i z mé strany kolikrát tak složitá, že držím palce. Kontaktovala bych ale přímo daný hotel. Pokud nepochodis tam, tak na booking s číslem rezervace. Nebo nic nedoplacej, nic nerus, rezervaci máš potvrzenou a zaplacenou a prostě tam jed a vezmi si pro dítě postýlku (jak je staré?) a třeba ho tam nakonec mít zadarmo (bez nároku na stravu a lůžko)… To jsou jen nápady, ju?

Edit: za dítě několik SET euro? Kde to je? 8o

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9249
6.12.19 11:42
@krukynka píše:
Mám naše ubytovací zařízení na booking a pokud si klient zabookuje pokoj již mi to tam zobrazí cenu a ta je již neměnná. Dokonce se mi stalo jednou, že jsem opravdu cenu spletla a prostě jsem to za tu cenu prodala (chybami se člověk učí…, už si davam pozor). Cena za dítě se zadává do jiného formuláře než cena za pokoj, tam se třeba opravdu mohli splést (o jak moc se cena liší?). Ale třeba já bych si nikdy nedovolila klienta oslovovat s tím, že jsem se najednou rozhodla že je ta cena jiná. I kvůli tomu, že by se to mohlo objevit v hodnocení hotelu - na to by navazovala špatná pověst, přijít tedy o další potencionální zákazníky… Tolik z pohledu z druhé strany. Nicméně, komunikace s bookingem je i z mé strany kolikrát tak složitá, že držím palce. Kontaktovala bych ale přímo daný hotel. Pokud nepochodis tam, tak na booking s číslem rezervace. Nebo nic nedoplacej, nic nerus, rezervaci máš potvrzenou a zaplacenou a prostě tam jed a vezmi si pro dítě postýlku (jak je staré?) a třeba ho tam nakonec mít zadarmo (bez nároku na stravu a lůžko)… To jsou jen nápady, ju?Edit: za dítě několik SET euro? Kde to je? 8o

To mě taky zaujalo, ale nechtěla jsem být zvědavá  :oops:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6.12.19 11:53

Tomu rozumím, ale při přidání dítěte se cena zvýšila než když tam byli uvedeni pouze 2 dospělý. Takže cena dítěte je v ceně zohledněna. Pouze majitel se z toho asi snaží vytěžit co nejvíce. Chtějí doplatit necelých 300 euro. Když se podíváte na ubytování na silvestra.Tak se i průměrné penziony se nyní již pohybují i třeba 6000kč/pokoj/noc.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
114
6.12.19 14:44

@Peta1981 v te Booking rezervaci jste mela rezervovaný pobyt pro 2 dospele a jedno dite? Pracuji na recepci a dost často se stane, že se hostům to dite nepropise, pak jim je tedy rezervace i cena upravena. Pokud jste mela rezervaci hned rezervovovanou pro 2+1 a celkovou částku, tak bych víc neplatila než bylo uvedeno na počátku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7.12.19 13:00

Já vím, ale malá se tam už těší a bojíme se aby nám nezrušili rezervaci, když to nezaplatíme. Už jsem psala na zakaznickou podporu, ale zatím se nikdo neozval.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9249
7.12.19 13:04

@Peta1981 Já tě chápu, taky bych o to nechtěla přijít a ve finále bych se na nějaký princip vyprdla a těch pár tisíc doplatila. Ale já jsem srab a pak vždycky lituju, že si nechám vsechno líbit :oops:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.12.19 00:10

Ahoj holky, chceme si rezervovat přes booking hotel v cizine. Platit chceme na místě a hotově,, to by nebyl problém platbu předem to po nás nechce, ale překvapilo me, ze to po mne chce číslo a platnost kreditni karty. Trochu z toho mám strach.. Mate s tím některá zkušenost? Nebude pak problém, ze budu muset platit tou kartou, nebo mi případně něco strhnou, když možnost platit hotově jsem zaskrtla. Nerada bych, aby se mi pak na internetovém bankovní něco vyjelo, díky za odpověď..

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama