Problémy s erekcí u 28 letého kluka?

Anonymní
29.3.20 15:29

Problémy s erekcí u 28 letého kluka?

Zdravím všechny a jdu si pro radu. Nerada se svěřuji a proto anonymně. Budu se snažit psát narovinu, přeci jen by tu měli být hlavně ženy a jsme lidi, že :P
Je mi 20 let, měla jsem od 14 let přítele 4 roky a pak přítele pár měsíců, ale neklapalo nám to (nemyslím sex). Na jedné akci před měsícem a půl jsem poznala jednoho fajn kluka, kterému je 28 let a náramně si rozumíme. Trávíme spolu čas, máme si o čem povídat a vše je super, až na jedno… Je na něm vidět, že mě má rád a snaží se, opravdu hodně, ale občas se nám stává něco, na co nejsem zvyklá. Myslela jsem si, s ohledem na jeho věk, jak je moc zkušený, holek měl také dost, takže zkušeností asi nemá málo. Nemyslím si, že by byl problém s tím, jak vypadám. Nechci aby to vyznělo zle, ale jsem mladá a kozatá studentka, dlouhé blond vlasy a zájemců mám opravdu mnoho. Proto s atraktivností asi problém není. Než jsme spolu něco vůbec měli, tak jsme byli oba hodně nadržený a chtivý, už co jsme se poznali jsme se spolu skoro vyspali, ale nejsem ten typ holky hned první noc… Před týdnem jsme to zkusili a jde o to, že první sex vlastně ani nebyl sex. Když už jsme byli skoro při tom, tak měl problém s erekcí, říkala jsem mu i sobě, že to je v pohodě, první sex a nervozita. Od té doby jsme spolu párkrát spali a super. Je to sportovec a fitness trenér, takže tělo a výdrž luxus i když občas nebyl úplně tvrdý, ale nebylo to špatné. Ovšem poslední tři společné noci byly „děsné“. První noc nic nebylo, nějak nebyl čas. Další to nešlo. Vše bylo krásně rozehrané, oba chtivý a atmosféra byla fakt fajn. Když na to přišlo, tak zase problém a prostě se mu nepostavil. Bylo na něm vidět, že se stydí a štve ho to, ale co mám dělat že. Další den to samé, jenže já už nevím co. Povídali jsme si o tom, protože jsem se bála ze své strany. Řekl, že sex se mnou byl pro něj ten nejlepší, nejen sex, ale i ruční práce a pusou. Fakt se snažím… Že to nen