Problémy s "nevyvrcholením" u muže

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
17.3.14 18:09

Problémy s "nevyvrcholením" u muže

Ahoj holky. Zakládám (raději anonymně) maličko choulostivé téma, nad kterým poslední dobou hodně přemýšlím a tak trochu si nevím rady. Mám půl roku přítele, skvěle nám to spolu klape, v sexu je úžasný, jen máme občas (tedy v poslední době už cca v 50%) problém s tím, že přítel nedokáže vyvrcholit. Laicky řečeno se dlouho milujeme až do doby, kdy už opravdu oba jsme natolik vyčerpaní, že nemůžeme a raději to tak nějak ukončíme s tím, že budeme pokračovat někdy jindy. Mě osobně to až tak nevadí, líbí se mi to (přestože občas je to už na můj vkus opravdu dlouhé), nicméně je mi smutno za přítele. Zatím jsme o tom nemluvili a nevím, zda po ne tak dlouhé době vztahu toto téma načít. Ráda bych totiž věděla, zda to třeba nemůže být mnou, zda nedělám něco špatně apod. On je schopen vyvrcholit třeba už za dvě minuty, jenže kvůli mě to zvládne překonat a pak mám pocit, že se dlouho trápí a nic. Bere antidepresiva - rivotril a elicea - může to být i tím? Děkuji :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
499
17.3.14 18:24

Ta antidepresiva to můžou dělat, mívají hodně vedlejších účinků, včetně takovýchto. A možná to může být i tím oddálením nebo stresem. Myslím, že je to možné z více důvodů, které jste sama vypsala. Asi by nebylo od věci si o tom spolu promluvit. Pak by se mohl zeptat i psychiatra, třeba by mu změnil léky. O těchto věcech by spolu partneři měli mluvit, když nastane nějaký problém, nehledě na to, jak dlouho jsou spolu ;) Snad se to brzy vyřeší :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12085
17.3.14 18:34

Dobrý večer,
tento problém může souviset s více věcma, u mého partnera to dělají také psychofarmaka-Auroryx- erekci má ale např. v 10 případů 7 nemá ejakuaci, má to již několik let, léky má snížené jakje to nejméně jde, ale přesto se mu to děje, víme o tom..u něj je to i dáno psychikou, když měl dovolenou a nebyl v práci tak mu to šlo..
Opravdu by bylo fajn si o tom promluvit, měl by to říci psychiatrovi.
Já uvažuji, že zkusíme přípravek Maca, zda by třeba nepomohl, snažíme se o druhé mimčo a po zamlklém těh v říjnu se nám nedaří..
Hodně štěstí a sil si o tom popovídat a ať problém vymizí

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Silence
17.3.14 18:41

Promluvit, hned :pankac:

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
1654
17.3.14 20:07

Když jsem brala Rivotril, tak jsem byla naprosto sexuálně mrtvá a dřív by mi i upadla ruka, než by něco bylo. Takže bych vinila ten, z osobní zkušenosti.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30925
17.3.14 21:09

Podle me je to rozhodne vedlejsi ucinek AD, bohuzel. Je to velmi caste.
Promluvit s partnerem nepomuze, spis at on promluvi s psychiatrem. Ale podle me to dela valna vetsina AD - sice to nema kazdy, ale kdyz uz takhle reaguje, tak casto ani vymena preparatu nepomuze.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60
17.3.14 21:48

A proč si s ním někdy nestřihneš takovou tu rychlovku? Klidně bych obětovala své vyvrcholení, ať se do dvou minut klidně udělá. Rychlovka sundat gatě, sukni, šup ho tam a hotovo je někdy super věc :-D. Hlavně když tě může někdo načapat. :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Safrane
17.3.14 21:50
@Silence píše:
Promluvit, hned :pankac:

A o čem? O tom, že antidepresiva snižují a leckdy zcela omezují vyvrcholení?

  • Citovat
  • Nahlásit
30925
17.3.14 22:38
@Safrane píše:
A o čem? O tom, že antidepresiva snižují a leckdy zcela omezují vyvrcholení?

Presne, podle me neni o cem mluvit, je to vedlejsi ucinek vetsi casti AD.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Silence
18.3.14 06:43
@Safrane píše:
A o čem? O tom, že antidepresiva snižují a leckdy zcela omezují vyvrcholení?

No, mně kdyby vrtalo hlavou, proč se partner nemůže udělat, jestli je to práškama nebo třeba mnou…tak se o tom nejdřív budu bavit s ním :nevim: než to napíšu na e-mimino. Aby se zbytečně nesnažil třeba jen kvůli mně a přitom mě už to taky nebavilo a nebyla jsem sedřená úplně zbytečně… :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
sissi79
18.3.14 06:49

Viděla bych to v antidepresivech :hug: zkusit říct psychiatrovi o změnu a partner ať vyvrcholení neodkládá, pokračovat můžete i jinak :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
16242
18.3.14 08:03

A nekouká třeba moc na porno? Nepotřebuje k vyvrcholení nějaké oblíbené vizuální podněty?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.3.14 20:08

Trochu se tu vetnu, ale mám otázku. Můj muž je ten samý případ. 7/10 se neudělá. Všechno je suprové, ale často cítí že to přichází, ale vlastně nepřichází, jestli mi rozumíte, je to jakoby zaseklé v určitém bodě. Ale nejí zádné AD ani jiné léky.
Prý mu to nevadí a mnou to není ( Tomu i věřím, prádelko = během 10s erekce :lol: ) Taky je to šílené to někdy vydržet a většinou to ukončíme, ptž už to prostě nezvládám. K doktorovi jít nechce, je uplně zdravý. Tak co myslíte?

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.3.14 20:09

Ještě dodám, že na porno nekouká vůbec (a opravdu to vím jistě) :lol:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.3.14 20:17

Anonymní… jako bys psala o mém příteli :) mám vypozorováno, že čím máme delší pauzu (a to ted díky miminku máme i měsíční pauzy :oops: ) tím déle mu to vyvrcholení trvá a někdy k němu ani nedojde :| přesně jak píšeš…pak už jsme oba tak vyřízení, že se na to vykašlem :)..na druhou stranu pokud sexujem třeba obden, tak milování trvá do 30min i s předehrou a vyvrcholením :) mluvili jsme o tom spolu, ale přítele to nijak extra netrápí a tak to beru jak to je a spíše s humorem :nevim: ale přiznám se, že na začátku vztahu jsme z toho byla doost zaskočená :oops:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat