Problémy se zády v 2. trimestru

Anonymní
17.1.20 10:24

Problémy se zády v 2. trimestru

Ahoj holky, mám dotaz. Máte některá z vás zkušenost s bolestmi zad a konečnou diagnózou výhřez ploténky? Jaký byl léčebný postup v těhotenství? Mám velké bolesti, vždy ráno mám problém vstát z postele a už jsem z toho vyrizena. Jsem 18+1tt. Děkuji předem za odpovědi.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

381
17.1.20 10:54

Zkušenost nemám, ale mám obavy, že s tebou v těhotenství nic nezmůžou. Asi před dvěma lety jsem byla na rehabilitaci a v čekárně seděla těhulka. A jen jsem zaslechla: „co s ní mám jako dělat, když je těhotná“. Asi moc možností není. Ale nejsem odborník, tak nevím.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10
17.1.20 11:19

Mě bolely záda neskutečně. Našla jsem si video jak cvičit pro těhotné dle Mojžíšové. Je to na YouTube. Všechny cviky jsem ani pro bolest nezvládla, ale to ostatní stačilo a ulevilo se mi. Nebyla to tedy vyhřezlá ploténka. Třeba Ti to taky pomůže.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1231
17.1.20 13:37

Mam velky vyhrezy plotenek, rehabilitace 2× rocne docasne pomahaji, bojuju s tim pres 4 roky, do operace se nikdo nezene. Nekolikrat do roka pohotovost a opichy, pred par tydny mne to zase chytlo. Neskutecny, bolavy, unavujici. Lezla sem po ctyrech a spala na gauci. Trvalo to pres tyden, na pohotovosti sem bohuzel nijak osetrena byt nemohla, to co mi zabira mi dat nemuzou v jinem stavu. Takze smolik :nevim: suche teplo, Paralen a mazat muzes napr Ibalgin gelem. Jinak ti asi fakt nikdo nic neda :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
33
17.1.20 23:58

Prozivam ted to same, 25 tyden a bolesti se uz skoro nepretocim v posteli… Protahuju se na Bosu, houpu na mici, obcas to ulevi… Vyborny je kyneziotaping, ale je potreba mit cerstve RTG, coz ti v tehotenstvi neudelaji.