Proč nejde váha dolů, když jím zdravě a pravidelně

9.1.20 08:22

Proč nejde váha dolů když jim zdrave a pravidelně

Zdravím…zacinam bejt zoufalá…mam 7 měsíců po porodu, stále kojím i když už ne tak často. Místo toho abych hubla pribiram…driv mi pomohlo začít jist pravidelně bez cukru a mouky místo příloh zeleninu atd. Shodila jsem po dvou dětech 25kilo ale nekojila jsem je…ted dělám to samé ale váha dolů nejde. Nechápu to mám z toho fakt nervy do ničeho se nevejdu a kazí mi ty kila navíc náladu. Pohybu mám dost lítám s kočárem a doma mě malá fakt nenechá…hodne nosím v nositku. Každéj mi rádi počkat až přestanu kojit ale já nechci bejt jak prasátko…snad mě pochopíte…uz jsem zacla i bylinky na hubnutí…co pomohlo vám?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3836
9.1.20 08:29

Kolik spíš…už jsem i četla, že i ten nedostatek kvalitního spánku hubnutí blokuje :?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:29

Nechat si zkontrolovat funkci štítné žlázy?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11826
9.1.20 08:30

@Tiger-lily by mohla poradit ;)

Příspěvek upraven 09.01.20 v 08:31

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11236
9.1.20 08:31

Protože kojení = prolaktin. Prolakitn je jeden ze stresový hormonů, který reguluje metabolismus tím směrem, že aby nespaloval zásoby a cokoliv navíc ukládal na horší časy.

Navíc kojení a kojenec = spánková deprivace = všechny ostatní stresové hormony ve velmi vysoké míře.

A pokud ještě do toho utneš škroby a snížíš krmnou dávku, tak do kojení a nesvyspání přidáš hladovění a další porci stresových hormonů.

Takže pro začátek začni jíst tak, abys měla pokryté potřeby tvého těla. Hlídej si glykemický index - pokud ti nebude moc lítat hladina cukru, tak nebudeš mít hlad a nutnost nevyspání přejídat. Rozhodně to bude znamenat jíst víc.

Následně - přestaň na sebe být příliš přísná a následně zoufalá z toho, že to nefunguje. Jedinné co to dělá je, že to zvyšuje množství stresových hormonů v těle.

Místo toho se zkus učit a zavádět do normálního režimu co nejvíce technik které ony stresové hormony vykompenzují (copingové mechanismy stresu - googli a zajdi do knihovny).

Určitě neuškodí přidat nějaké cvičení, které povede ke zpevnění těla a mírnému nárustu svalové hmoty - čím více svalové hmoty, tím lepší spalování tuku. A ne neboj, jako kulturistka při obyčejném domácím cvičení fakt vypadat nikdy nebudeš.

No a když se ti povede takhle zklidnit a předpriřpavit tělo (co nejméně stresových hormonů, co nejvíce svalové homoty), tak pak ten návrat ke štíhlému tělu bude snadný a rychlý, jen co přestaneš kojit.

Bylinky na hubnutí nefungujou nikdy. Funguje dobře nastavený poměr příjmu a výdaje energie společně se srovnaným metabolismem, který umožní spalování.

Jako rozhodně je dobré zvyšovat bylinnými čaji příjem vody, ale jseš si naprosto jistá, že piješ bejlí, které nevadí při kojení?

Příspěvek upraven 09.01.20 v 08:33

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
540
9.1.20 08:32

Ahoj, já jsem teda při kojení taky nedala ani kilo dolu, ale jakmile jsem přestala, tak už to šlo krásně :).
Muzu se zeptat, jaké bylinky používáš?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:34
@Ou píše:
Protože kojení = prolaktin. Prolakitn je jeden ze stresový hormonů, který reguluje metabolismus tím směrem, že aby nespaloval zásoby a cokoliv navíc ukládal na horší časy.

Navíc kojení a kojenec = spánková deprivace = všechny ostatní stresové hormony ve velmi vysoké míře.

A pokud ještě do toho utneš škroby a snížíš krmnou dávku, tak do kojení a nesvyspání přidáš hladovění a další porci stresových hormonů.

Takže pro začátek začni jíst tak, abys měla pokryté potřeby tvého těla. Hlídej si glykemický index - pokud ti nebude moc lítat hladina cukru, tak nebudeš mít hlad a nutnost nevyspání přejídat. Rozhodně to bude znamenat jíst víc.

Následně - přestaň na sebe být příliš přísná a následně zoufalá z toho, že to nefunguje. Jedinné co to dělá je, že to zvyšuje množství stresových hormonů v těle.

Místo toho se zkus učit a zavádět do normálního režimu co nejvíce technik které ony stresové hormony vykompenzují (copingové mechanismy stresu - googli a zajdi do knihovny).

Určitě neuškodí přidat nějaké cvičení, které povede ke zpevnění těla a mírnému nárustu svalové hmoty - čím více svalové hmoty, tím lepší spalování tuku. A ne neboj, jako kulturistka při obyčejném domácím cvičení fakt vypadat nikdy nebudeš.

No a když se ti povede takhle zklidnit a předpriřpavit tělo (co nejméně stresových hormonů, co nejvíce svalové homoty), tak pak ten návrat ke štíhlému tělu bude snadný a rychlý, jen co přestaneš kojit.

Bylinky na hubnutí nefungujou nikdy. Funguje dobře nastavený poměr příjmu a výdaje energie společně se srovnaným metabolismem, který umožní spalování.

Jako rozhodně je dobré zvyšovat bylinnými čaji příjem vody, ale jseš si naprosto jistá, že piješ bejlí, které nevadí při kojení?

Příspěvek upraven 09.01.20 v 08:33

Mám kopřivu a kontrihel přímo od bylinkare

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:35
@Apalosa píše:
Ahoj, já jsem teda při kojení taky nedala ani kilo dolu, ale jakmile jsem přestala, tak už to šlo krásně :).
Muzu se zeptat, jaké bylinky používáš?

Kontryhel a koprivu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
9.1.20 08:36

Dokud jsem kojila, nezhubla jsem. Jen co jsem kojit přestala, zhubla jsem během měsíce 6 kg (z 62 na 56 pri 170). Asi k tomu přispělo i to, že jsem začala jíst méně. Do té doby jsem jedla dobře, abych měla výživu pro malou. Pak jsem začala zase jíst jako dřív - dietit.

  • Nahlásit
  • Citovat
9.1.20 08:37

No, ono to možná fakt bude lepší nechat po ukončení kojení, i když to asi slyšet nechceš :nevim: tělu možná nedělá dobře, že v době, kdy má potřebu zvýšeného příjmu, je naopak snížen. A ukládá si do zásoby, co to jde?

Jinak mě ale taky napadá spousta dalších příčin. Možná když už, tak bych si zkusila týden vše poctivě vážit a zapisovat a počítat kalorie a makroziviny zda něčeho není moc nebo málo. Třeba přes kaloricke tabulky. A zapisovat poctivě všechno, jakékoli uzobnuti (kolikrát zdravá svačina může být hodně vydatna, třeba hrst oříšků má spoustu tuku) plus pití (ať už limonády nebo kafe s tučným mlikem). Taky ten pohyb se může zdát, já mám v telefonu krokomer a kolikrát jsem překvapena, zda se mi kolik toho nenachodim (na procházku, do obchodu, na návštěvu atd) a pak doma zjistím, že mám za sebou 5000 kroků a 40 minut chůze, to je dost málo.

No a pak se zaměřit na další věci, spankovy režim (tohle jde s dětmi těžko bohužel), pitny režim, taky ta psychika…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:38
@truelly píše:
Kolik spíš…už jsem i četla, že i ten nedostatek kvalitního spánku hubnutí blokuje :?

Moc ne malá se hodne budí na kojení…usne sama ale budí se…chce i dudlík a tak…nedavno zuby tak to tak tři hodiny spanku:face_with_hand_over_mouth:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:38
@Cassiopea10 píše:
Nechat si zkontrolovat funkci štítné žlázy?

Byla jsem a dobry

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11236
9.1.20 08:44

@Pavlusa 84 tak to pij, to je v pohodě a vlastně dobře vybrané. Ale spíš jako tonikum a na podporu kojení, na hubnutí to prostě není. Ale to není nic - maximálně kytky s obsahem kofeinu potlačují pocit hladu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:47
@Bebeluska8 píše:
No, ono to možná fakt bude lepší nechat po ukončení kojení, i když to asi slyšet nechceš :nevim: tělu možná nedělá dobře, že v době, kdy má potřebu zvýšeného příjmu, je naopak snížen. A ukládá si do zásoby, co to jde?

Jinak mě ale taky napadá spousta dalších příčin. Možná když už, tak bych si zkusila týden vše poctivě vážit a zapisovat a počítat kalorie a makroziviny zda něčeho není moc nebo málo. Třeba přes kaloricke tabulky. A zapisovat poctivě všechno, jakékoli uzobnuti (kolikrát zdravá svačina může být hodně vydatna, třeba hrst oříšků má spoustu tuku) plus pití (ať už limonády nebo kafe s tučným mlikem). Taky ten pohyb se může zdát, já mám v telefonu krokomer a kolikrát jsem překvapena, zda se mi kolik toho nenachodim (na procházku, do obchodu, na návštěvu atd) a pak doma zjistím, že mám za sebou 5000 kroků a 40 minut chůze, to je dost málo.

No a pak se zaměřit na další věci, spankovy režim (tohle jde s dětmi těžko bohužel), pitny režim, taky ta psychika…

Piju dost to mě naučilo to první hubnuti:grin:a jídlo mám asi takto… Rano dva plátky nočního chlebiku, dva plátky sýrů Light nebo 90 procentní šunky zelenina, svačina ovoce, oběd libové maso bez přílohy používám zeleninu i sušenou občas rýži nebo bramboru, svačina kefir bilej nebo jogurt, večeře tuňák losos nebo sopak nebo vajíčko se zeleninou a tak… Cukr nejím mouku nejím :lol: mléko jen odtucnene do kafe jednou denně…merim si hladinu cukru mám glukometr a furt okolo pěti…vse je v pohodě jen já jsem tlusta :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.1.20 08:54
@Pavlusa 84 píše:
Zdravím…zacinam bejt zoufalá…mam 7 měsíců po porodu, stále kojím i když už ne tak často. Místo toho abych hubla pribiram…driv mi pomohlo začít jist pravidelně bez cukru a mouky místo příloh zeleninu atd. Shodila jsem po dvou dětech 25kilo ale nekojila jsem je…ted dělám to samé ale váha dolů nejde. Nechápu to mám z toho fakt nervy do ničeho se nevejdu a kazí mi ty kila navíc náladu. Pohybu mám dost lítám s kočárem a doma mě malá fakt nenechá…hodne nosím v nositku. Každéj mi rádi počkat až přestanu kojit ale já nechci bejt jak prasátko…snad mě pochopíte…uz jsem zacla i bylinky na hubnutí…co pomohlo vám?

Jo ještě jsem zapomněla napsat že jsem silnější celej zivot…vzdy okolo 70kg po dětech metrak který jsem shodila na těch 75kg…jsem malá 165cm…co bych teď za těch 70kg dala

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama