Status studenta?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.05.19 14:50
profil studenta?

Ahoj, studuju střední zdrav. školu a jsem ve třetím ročníku. Chtěla bych přestoupit na dálkové studium, ale někde jsem četla, že potom ztratím profil studenta. Mamka na mně dostává sirotčí důchod, ale jen do doby, co studuju, protože už mi bylo 18 let. Znamená to, že když ztratím profil studenta, nebude důchod dostávat? Nebo existuje ještě nějaká jiná forma studia, než denní, která by nebyla každý den a status studenta by mi zůstal? popř kde? Děkuji moc za odpovědi

Reakce:
M-A
Kecalka 293 příspěvků 05.05.19 14:56

Individuální studijní plán, ale podmínky k udělení má každá škola asi dle svého školního řádu :nevim:

kjhui
Ukecaná baba ;) 2498 příspěvků 05.05.19 15:00

Pokud budeš pracovat a dálkově studovat, tak nebudeš nezaopatřené dítě (=student 18 - 26let)..

Karolinka99
Stálice 78 příspěvků 05.05.19 15:00
@Anonymní píše:
Ahoj, studuju střední zdrav. školu a jsem ve třetím ročníku. Chtěla bych přestoupit na dálkové studium, ale někde jsem četla, že potom ztratím profil studenta. Mamka na mně dostává sirotčí důchod, ale jen do doby, co studuju, protože už mi bylo 18 let. Znamená to, že když ztratím profil studenta, nebude důchod dostávat? Nebo existuje ještě nějaká jiná forma studia, než denní, která by nebyla každý den a status studenta by mi zůstal? popř kde? Děkuji moc za odpovědi

No milacku, asi ti s profilem moc nepomuzu, ale dam ti mnohem cennejsi radu, ktera ti muze uplne zmenit zivot.
Jdi sbirat zkusenosti do zahranici, v Nemecku ci Rakousku Jdi nekam na staz do nemocnice a zkus svets zenateho reditele nemocnice nebo lepe soukrome kliniky. Hodil by se reditel banky, ovsem chapu ze pokud mas stredni zdravotnickou, pak staz v bance je trosku obtiznejsi, nicmene pokud jsi stihla blondyna, zkusila bych i tu banku.