Prohlášení poplatníka daně (růžový papír)

Anonymní
30.12.20 22:35

Prohlášení poplatníka daně (růžový papír)

Dobrý den, omluvte jsem úplný laik, a potřebovala bych poradit. Dlouhodobě jsem byla zamestnana u jednoho zaměstnavatele a vždy růžový papír podepisovala v lednu (předpokládám roční zúčtování). Jenže u zaměstnavatele jsem v říjnu skončila. Následně jsem nastoupila do nového zaměstnání, kde jsem hned při nástupu vyplňovala růžové prohlášení. Jenže u zaměstnavatele jsem v prosinci skočila. Nyní bych od ledna měla nastoupit do nového zaměstnání, predpokladam, že tam opet při nástupu podepíší prohlášení. Ale vůbec nevím jak je to s tím ročním zúčtováním, to už pro mne také udělá nový zaměstnavatel i když u něj začnu pracovat až v roce 2021?? Prosím poradíte mi. Predem DĚKUJI.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
44364
30.12.20 23:07

Danove priznani si udelas sama, vyzadej si potvzeni o prijmu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.12.20 23:17

@matkabagristy mám i jinou možnost, než abych si ho udělala sama? Tohle je pro mne úplná španělská vesnice.

• Citovat
  • Nahlásit
44364
30.12.20 23:18
@Anonymní píše:
@matkabagristy mám i jinou možnost, než abych si ho udělala sama? Tohle je pro mne úplná španělská vesnice.

ucetni, znama, co se v tom vyzna..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34
30.12.20 23:18

Ano, moze to za teba vyplnit danovy poradca.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.12.20 23:23

@dve_mena a kde se se hledá? Respektive je treba se možné obrátit na finanční úřad nebo tak něco a tam si nechat poradit? Říkám nikdy jsem tohle neřešila.

• Citovat
  • Nahlásit
5952
30.12.20 23:27
@Anonymní píše:
@dve_mena a kde se se hledá? Respektive je treba se možné obrátit na finanční úřad nebo tak něco a tam si nechat poradit? Říkám nikdy jsem tohle neřešila.