Proplacení poštovného - špatné zboží

Anonymní
9.3.20 12:29

Proplacení poštovného - špatné zboží

Ahoj holky, prosím o radu.
Z eshopu mi poslali špatné zboží než jsem si objednala. Poslala jsem jim ho zpátky a oni mi poslali už to správné. Mám nárok na proplacení poštovného, toho při 1. objednávce i toho při vrácení? Zaplatila jsem totiž to 1. poštovné, 2. poštovné při vrácení zboží a 3. poštovné po mě chtěli při opětovném zaslání.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1219
9.3.20 12:35

Odmitla bych platit to treti postovne :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.3.20 12:37

@Mika.ella1 Oni mi řekli, že ho odečtou, ale přišel mi balíček a neodečetli. To zboží jsem potřebovala, tak jsem ho převzala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1219
9.3.20 12:41

@Alexandra.mar tak jim napis at ti jej vrati nebo neuctuji pri pristim nakupu, pokud nakupujes casteji :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13289
9.3.20 12:48

Chyba je na jejich straně, máš nárok na úhradu nákladů na zaslání zpět a neůčtování poštovného za nové zboží. Napiš jin, ať ti vrátí peníze na účet.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3212
9.3.20 12:56

Pokud bylo zboží v okamžiku převzetí vadné nebo bylo v rozporu s kupní smlouvou, tak by druhé i třetí poštovné mělo jít na účet prodávajícího. Jedná se o jeho pochybení a on by měl uvést věci do pořádku tak, aby kupujícímu nevznikly žádné další náklady. V tomto případě se nejedná o odstoupení od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů ode dne převzetí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2319
9.3.20 13:20

2. a 3. bych požadovala vrátit zpět

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama