Prosím o radu, kde na slušného kluka narazit

Anonymní
15.9.21 14:18

Prosím o radu, kde na slušného kluka narazit

Ahoj, vůbec nevím, kde potkat nějakého slušného kluka. Je mi 24 let a studuji humanitní školu, tam se seznámit nedá. Seznamování online nebudu ani komentovat, že je to plné uchylů. Ve volném čase chodím do fitka, ale je to plné namachrovanců. Tak jsem si říkala, že to asi bude chtít nějaké jiné hobby. Napadlo mě hnutí Brontosaurus = nějaké dobrovolnické aktivity, aby tam byli lidé na úrovni.
Nebo co byste mi doporučili?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17781
15.9.21 14:20

Skaut, Anonymní alkoholici, Adventisti sedmého dne, Sdružení střídavkářů, případně Šachistický klub

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24358
15.9.21 14:27

Tak ono ani online to není jen samý úchyl, jen musíš hledat. Jinak co nějaký sportovní klub třeba? Tam nebývají takový namachrovanci jako v posilce. Je to náhoda, fajn typka můžeš potkat klidně v tom fitku a zároveň blb se může vyskytnout i mezi dobrovolníky :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
273
15.9.21 14:33

Hnutí Brontosaurus je naprosto super. Před několika lety jsem tam poznala partnera a budeme se brát :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34473
15.9.21 14:34
@Anonymní píše:
Ahoj, vůbec nevím, kde potkat nějakého slušného kluka. Je mi 24 let a studuji humanitní školu, tam se seznámit nedá. Seznamování online nebudu ani komentovat, že je to plné uchylů. Ve volném čase chodím do fitka, ale je to plné namachrovanců. Tak jsem si říkala, že to asi bude chtít nějaké jiné hobby. Napadlo mě hnutí Brontosaurus = nějaké dobrovolnické aktivity, aby tam byli lidé na úrovni.

A mimo fitka a školy někam chodíš? Máš kamarády?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.9.21 14:36