Proteinová dieta poslední 2 měsíce těhotenství

Anonymní
24.5.20 19:42

Proteinová dieta poslední 2mesice těhotenství

Prosím nemá někdo zkušenost s dietou v poslední části těhotenství. Bohužel, mám problémy s kyčlí a nenachodím to, co bych měla a váha mi sla trochu nahoru. Což je problém :( Kombinovala bych chia shake s vejci, syrem a zeleninou a i přes bolest ten pohyb, ale jak říkám, je to děs.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

24403
24.5.20 19:50

To bych nedělala, jez normálně a ono to bude dobré. S dietou si začni až po porodu. Jsi těhotná, je jasné že jde váha nahoru.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13743
24.5.20 19:53

Sacharidy určitě nevynechávat, stačí omezit a přesunout pouze do dopoledních hodin + oběd a pak už bez.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.5.20 20:38

@Jolynka tak zítra jsem si to naplanovala na to, že ráno dám vejce a kávu, k obědu chia shake, odpoledne protein pudink se zakys. smetanou s hrsti borůvek či ostružin, a k večeři zase chia shake. V průběhu dne si zobnu zeleninu. No a uvidím jak se budu cítit.

  • Nahlásit
  • Citovat
293
24.5.20 20:49
@Anonymní píše:
@Jolynka tak zítra jsem si to naplanovala na to, že ráno dám vejce a kávu, k obědu chia shake, odpoledne protein pudink se zakys. smetanou s hrsti borůvek či ostružin, a k večeři zase chia shake. V průběhu dne si zobnu zeleninu. No a uvidím jak se budu cítit.

Ta dieta je velka zatez na ledviny, rozhodne to v tehotenstvi neriskuj a prober se svou gynekolozkou. Bud rada, ze jsi zdrava. Vim o cem mluvim.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24403
24.5.20 21:04
@Anonymní píše:
@Jolynka tak zítra jsem si to naplanovala na to, že ráno dám vejce a kávu, k obědu chia shake, odpoledne protein pudink se zakys. smetanou s hrsti borůvek či ostružin, a k večeři zase chia shake. V průběhu dne si zobnu zeleninu. No a uvidím jak se budu cítit.

Promiň, ale to je fakt blbost. Jsi těhotná :roll: všichni jsme ti napsali že ne

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
59265
24.5.20 21:21
@Anonymní píše:
Prosím nemá někdo zkušenost s dietou v poslední části těhotenství. Bohužel, mám problémy s kyčlí a nenachodím to, co bych měla a váha mi sla trochu nahoru. Což je problém :( Kombinovala bych chia shake s vejci, syrem a zeleninou a i přes bolest ten pohyb, ale jak říkám, je to děs.

Mrne potřebuje pestrou stravu, ne dietu.. Vydrž 2 měsíce, začni pak, pokud nebudeš kojit..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.5.20 21:31

@retrivrice sama moje gyn.ma pár kilo přes, takže ona tohle neřeší. Jinak problémy mám, proto řeším váhu. Dokud jsem mohla běhat, bylo to ok, teď mám fakt bolesti v dolní části zad a běhání nedávám. Prochazky, tam teď bojuji a i přes bolest tlačím kočár do kopců, ale je to boj. Jinak převážně nizkosacharidovy režim jsem měla již dříve a ulevilo se mi. Jen jsem asi chtěla najít nějakou dobrou duši, která poradí jak to nastavit.

  • Nahlásit
  • Citovat
601
25.5.20 06:44
@Anonymní píše:
@retrivrice sama moje gyn.ma pár kilo přes, takže ona tohle neřeší. Jinak problémy mám, proto řeším váhu. Dokud jsem mohla běhat, bylo to ok, teď mám fakt bolesti v dolní části zad a běhání nedávám. Prochazky, tam teď bojuji a i přes bolest tlačím kočár do kopců, ale je to boj. Jinak převážně nizkosacharidovy režim jsem měla již dříve a ulevilo se mi. Jen jsem asi chtěla najít nějakou dobrou duši, která poradí jak to nastavit.

Tak jez aspoň normální věci, ne umělé proteinové s*ačky… Zelenina, maso, vejce, ať má dítě z čeho žít…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
25.5.20 08:19

@DeeSocialWorker maso nejím roky, takže bych řekla, že špatně nejím. Jen potřebuji pohyb, abych třeba mohla více sacharidů. Ovoce, rýže atd… ty chia jsem pila už dřív, třeba díky keto napojím jsem zhubla 20kg. No, ale Keto je docela drijak. To mě čeká hned v porodnici po porodu. V prvním těhotenství jsem přibrala opravdu dost a měla jsem z toho nedobré pocity a zde. komplikace. Při druhém těhotenství se tak nějak krotim, ale není to ideální. Navíc kvůli hysterii kolem Covid jsem nemohla na cvičení jógy, do bazénu, do sauny atd… Teď už to budu dohánět těžko. Takže dnes to zkusím jídelně odlehčit, dám prochazku a uvidím, jak se budu cítit.

  • Nahlásit
  • Citovat
24403
25.5.20 08:55
@Anonymní píše:
@DeeSocialWorker maso nejím roky, takže bych řekla, že špatně nejím. Jen potřebuji pohyb, abych třeba mohla více sacharidů. Ovoce, rýže atd… ty chia jsem pila už dřív, třeba díky keto napojím jsem zhubla 20kg. No, ale Keto je docela drijak. To mě čeká hned v porodnici po porodu. V prvním těhotenství jsem přibrala opravdu dost a měla jsem z toho nedobré pocity a zde. komplikace. Při druhém těhotenství se tak nějak krotim, ale není to ideální. Navíc kvůli hysterii kolem Covid jsem nemohla na cvičení jógy, do bazénu, do sauny atd… Teď už to budu dohánět těžko. Takže dnes to zkusím jídelně odlehčit, dám prochazku a uvidím, jak se budu cítit.

Promiň, ale ty nejsi normální :nevim: kolik vážíš a kolik jsi přibrala?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
237
25.5.20 09:06

Chia= semena salvie, vies na co sa pouziva salvia? na vyvolanie potratu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
601
25.5.20 09:31
@Anonymní píše:
@DeeSocialWorker maso nejím roky, takže bych řekla, že špatně nejím. Jen potřebuji pohyb, abych třeba mohla více sacharidů. Ovoce, rýže atd… ty chia jsem pila už dřív, třeba díky keto napojím jsem zhubla 20kg. No, ale Keto je docela drijak. To mě čeká hned v porodnici po porodu. V prvním těhotenství jsem přibrala opravdu dost a měla jsem z toho nedobré pocity a zde. komplikace. Při druhém těhotenství se tak nějak krotim, ale není to ideální. Navíc kvůli hysterii kolem Covid jsem nemohla na cvičení jógy, do bazénu, do sauny atd… Teď už to budu dohánět těžko. Takže dnes to zkusím jídelně odlehčit, dám prochazku a uvidím, jak se budu cítit.

Solidní náběh na poruchu příjmu potravy 8o no snad neublížíš dítěti, než se narodí

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13743
25.5.20 10:24
@Anonymní píše:
@Jolynka tak zítra jsem si to naplanovala na to, že ráno dám vejce a kávu, k obědu chia shake, odpoledne protein pudink se zakys. smetanou s hrsti borůvek či ostružin, a k večeři zase chia shake. V průběhu dne si zobnu zeleninu. No a uvidím jak se budu cítit.

Víš, jak se budeš cítit? Budeš unavená, akorát se totálně vyšťavíš před porodem, na který potřebuješ sílu. A nasadit keto hned po porodu, je totální kravina, obzvlášť pokud budeš kojit. Jak jsem psala, sacharidy dopoledne až po oběd úplně v klidu. Tělo pokud je těhotné nepřistoupí na hubnutí, naopak pokud nebude mít vše co potřebuje, tak začne mnohem víc ukládat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13743
25.5.20 10:26

Jinak samozřejmě myslím zdravé sacharidy, ne se cpát sladkostma. Normálně si ráno dát kousek pečiva, na oběd trochu přílohy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama