Průšvih na fin. úřadě, ne mojí vinou

Anonymní
11.9.19 17:44

Průser na fin. úřadě, ne mojí vinou?

Vlastním průkaz “ZTP” a když jsem před pár lety nastupovala do tehdy nové práce, tuto skutečnost jsem sdělila mzdové účetní v domnění, že mám asi nárok na slevu na dani. Tehdy jsem neveděla/nebyla si jistá jestli na tu slevu nárok mám. Mzdová účetní mi tuto slevu na dani přiznala. Mám dojem, že si i mou ZTP průkazku okopírovala. Po čase, kdy jsem se rozhodla dělat si daňové přiznání sama, jsem zjistila, že na tuto slevu na dani mají nárok pouze majitelé průkazů “ZTP/P” a tuto skutečnost jsem oznámila mzdové účetní, aby mi ji nepřiznávala. Teď mě tento zaměstnavatel (u kterého již nejsem zaměstnaná) žádá o to, abych podepsala čestné prohlášení o tom, že jsem chtěla aby mi mzdová účetní přiznala tu slevu. A já se ptám… proč bych měla být bita já, když za toto by měla být zodpovědná ta mzdová účetní? Já jsem si před x lety nebyla jistá jestli mám na slevu nárok nebo ne, tento obor by snad měla ovládat ta, jíž je to povolání, no ne? Počítám s tím, že budu fin. úřadu asi vracet peníze, ale teď přemýšlím jestli jim to prohlášení podepíšu (aby bývalý zaměstnavatel měl čisté triko) jestli jako nedostanu jeste od fin. úřadu pokutu?? Přece si musí mzdová všechny fakta ověřit, doložit a nechat okopírovat ne? Ta mi tehdy pokrčila rameny, že neví a že jestli chci, tak mi tu slevu uplatní. Co mám teď dělat? Jak si mám krýt záda? Nevím jestli do pátku toto stihnu zkonzultovat na fin. úřadu. Mám bývalému zaměstnavateli to prohlášení podepsat?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1967
11.9.19 17:47

Co to je pred par lety? Muzes to mit promlcene a vracet nic nebudes nebo jen za otevrene roky. Navic ne Ty, ale zamtel. Nic bych nepodepisovala, at to pekne jde z pojistky pani ucetni.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Hegy
11.9.19 17:49

Nic nepodepisuj…

• Citovat
  • Nahlásit
Pvln34
11.9.19 17:53