První den mám AD a útlum?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
26.5.17 19:16

První den mám AD a útlum?

Ahojky ;) citlivé téma, proto prosím o zachování anonymu. Jsem necelých 14 měsíců po porodu a od te doby mám špatne nálady. Dnes jsem byla u psychiatricky. Nedokázala jsem si připustit, ze mám problém a nechtěla jsem brát ad. Doktorka říkala, ze je toho na mě moc a to ze s dítětem nespim a jiné problémy udělalo své a dala mi ad. Řekla jsem si, ze když mě to da dohromady, tak to budu brát. Dnes první tableta itakem 10 a první týden půlku ráno a po týdnu celou. Dost mě vyděsilo, ze mě to hned utlumilo. Je to možné? Já jsem unavená už tak dost a tohle mě dodelalo, bude lépe? A jsou tyto ad lehčí? Nějak s toho mám strach. Děkuji moc

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.5.17 20:02

V SPC se nepíše, že je nutné jej užívat ráno. Co tedy po domluvě s dr užívat před spaním?
Jinak bych ještě doporučila si po domluvě s mužem vzít víckrát volno pro sebe a i tímto způsobem se zregenerovat (sportem, procházkou nebo kafe s kamarádkou). To udělá také divy.

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Anonymní
26.5.17 20:29

@monrom moc děkuji, zkusím to. K Dr jdu za par dni, jak mi léky sedly, tak uvidíme. Mohu se ještě zeptat, trpím od porodu na otoky - doktoři si mysli, ze je to psychického původu a dnes sem měla první tabletku a mám + 2 kg 8o to mi moc nepridava…

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.5.17 20:40

Nezadouci ucinky leku by mely casem vymizet, ja brala citalec 20 mg a casem se to zlepsilo nezadouci ucinky, i ten utlum. Ty kila asi nebudou z jedny tabletky… A otoky z psychiky? To mi prijde divny…
Chtela jsem se zeptat, myslis ze mas nejakou poporodni depresy? A trapis se s tim uz celych 14 mesicu od porodu? Jak se zvladas postarat o mimco celou dobu? Taky mam potize :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Anonymní
26.5.17 20:43

O otokách psychického původu jsem neslyšela. Je to už dlouho od porodu, tak by to chtělo vyšetřit (štítnou žlázu, křečové žíly, nízká hladina krevních bílkovin, funkci ledvin…)
Každopádně AD občas ty kila přidají, ale když je to jenom pár, tak se to moc neřeší. Kdyby jste přibrala víc, je na místě změna AD.
Nejsem dr, ale studovala jsem to pár let, tak se trochu orientuji. Chce to vyšetřit u dr. - ty otoky přes obvodního lékaře ke specialistům případně.

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Anonymní
27.5.17 06:36
@Anonymní píše:
Nezadouci ucinky leku by mely casem vymizet, ja brala citalec 20 mg a casem se to zlepsilo nezadouci ucinky, i ten utlum. Ty kila asi nebudou z jedny tabletky… A otoky z psychiky? To mi prijde divny…
Chtela jsem se zeptat, myslis ze mas nejakou poporodni depresy? A trapis se s tim uz celych 14 mesicu od porodu? Jak se zvladas postarat o mimco celou dobu? Taky mam potize :think:

Já to nemám tak, ze bych nebyla schopna ničeho nebo, ze bych doma seděla a brecela. Mám špatně nálady od porodu. Myslím si, ze na vině je kojení. Jsem zvykla mít nízkou váhu a teď mám 80 kg a nejde s tím hnout. Jsem otekla a jsem s toho špatná. Mám záchvaty prezirani a zdravého životního stylu. Dva extrémy. Doktorka říkala, ze jsem na sebe hrozne náročná a sama ze sebe jsem vystresovana. Měla jsem horší období, třeba jsem 14 dni fungovala normálně a po 14 dnech jsem vlezla na váhu (14 dni diety a běhu), to mě zničilo a dva dny jsem jen brecela. Mám za sebou rok nervu, chození po doktorech, různé diagnózy, mám za sebou opraci atd atd… Malý ty měsíce poradně ještě nespal a já nemám skoro žádné hlídání, takže jsem strašně unavená. Léky mě mají dat dohromady po psychické stránce. Neměla bych je mít dlouho. Myslím, ze stavy byly horší, ale teď se to samo začalo lepsit, ale pořad se to mohlo vrátit. Starat se musím, nikdo jiný to bohužel neudělá. Někdy to bylo dost náročné.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
27.5.17 06:41

@monrom mám za sebou rok chození po doktorech. Hormonalne jsem OK, ledviny OK atd… Teď mě čekají výsledky na imunologii, vyšetření u neurologa a u Dr ohledně lymfomatickeho systému. Doktoři si mysli, ze je na vině velká konzumace cukru, a proto ty otoky neodesly. Ono to mělo nějaký původ kdy já byla v pohodě, ale čím více mě rvali léky a mě po nich bylo zle, tím horší byla moje psychika a já to zajidala. Tak měsíc mi je lépe.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
27.5.17 06:59

Já si říkala, ze ad brát nikdy nebudu. Nejsem s toho nadšena a pořad si říkám jestli je mám brát a ještě je rychle nevysadit… poslední měsíc mi bylo lip a teď se to ty léky vrací.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat