První lžička, ukončený čtvrtý měsíc

1081
2.4.17 12:51

První lžička, ukončený čtvrtý měsíc

Ahoj,
Holky rychlý dotaz. Dnes jsem dala druhy den lžičku nebo dvě první mrkvicku. Zajímá mě zda zítra mám dát mrkvicku s něčím třeba brambor, brokolici atd… Nebo jen čistě zas jeden druh třeba tu brokolici. Zatím jsem koupila skleničky od hippu než začne pořádně jist pak chci vařit sama.. Všude to studuju a jsem z toho zmatená. Zlaté mléko :mrgreen: :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3937
2.4.17 12:55

Mela bys davat 3 dny jen tu mrkev, abys zjistila pripadnou alergii. Pak muzes pridat dalsi druh zeleniny (smichat, nebo samotnou, a zase 3 dny testovat, zda neni alergie).
Ja jsem to nedodrzovala :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1647
2.4.17 12:56

@Deneriss mě malej jeden druh vůbec jist nechtěl, takže já mixovala rovnou třeba 3 druhy… Ale říká se že se má dávat 3 dny jeden druh(brambor), pak tři dny třeba mrkev a když je vše ok, tak to můžeš dát dohromady. Zvlášť se to dává kvůli alergii… Je pak jednodušší zjistit po čem se dítko např. osypalo… :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12103
2.4.17 12:56

@Deneriss vzdy 2-3 dny jeden druh. Zezacatku. Az kdyz mas odzkousene tak je michat mezi sebou. Polopate :mrgreen: 3 dny mrkev pak tri dny brambor pak 3 dny mrkev+brambor pak treba 3 dny dyni pak 3 dyne+brambor. Atd ;) resp kdyz uz vis ze dyne i bramobr ok klidne pridat brokoli nebo hrasek nebo pastinak proste tak ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
411
2.4.17 12:59

U nás samotná mrkev absolutně neprošla. Vůbec to nechtěl, plival a odmítal otevřít pusu. A tak jsem taky nedodržela alergický postup a šoupla mu prostě mrkev-brambor-cuketa a jak se hned rozbaštil :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3606
2.4.17 13:01