Psychické problémy prý OCD poradíte mi prosím.

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
30.9.21 11:11

Psychické problémy prý OCD poradíte mi prosím.

Poslední dobou si nerozumím trvá to už moc dlouho nějak se mi to nepovedlo vlastně ani uchopit do dlaní vlastně co to je. Začal jsem být takoví zmatený pocit že jsem pořád v tranzu a nemůžu s tím nic dělat z tohohle pocitu začneš panikařit ať chceš nebo ne. Nedokážu se pořádně soustředit ani na to co se děje, kolem mě a sám to pociťuju v konverzaci s ostatními nwm jestli je to jen pocit. Mám divný pocit ze svého psychiatra a terapeuta mám z nich takoví opravdu zvláštní pocit cítím soutěživost nebo pocit že nad váma jde držet velký nadhled nwm jestli to je jeden s příznaků nebo co mám dělat. Já nwm jak to popsat ale mám pocit že moje myšlení už není v mé moci mám neustálí odporný pocit že jsem pod vlivem jakoby něčeho, ale zároveň vím že nejsem že má v lebce nijak výjmečný mozek jako ostaní. Mám problém vlastně i s konverzací mám pocit že to co říkám nějak ztratilo pointu i tento text. Nwm co to je za stav doprovázený velkou úzkostí a bludnými představami nedokázal jsem se určit jestli se něco stalo nebo ne i když by fakt nemělo, nějaký nadhled tam na druhou stranu je. Prý moje osobnost s tímhle stavem podle ostatních se nějak vytrácí… Bral jsem antipsychotika a beru antidepresiva. Bylo lépe ale tenhle stav se vrací zase zpátky a za dobu co chodím po doktorech k nijakému solidnímu vyšetření nedošlo a po zkušenosti z doktory. Mluví o OCD, ale tímhle jsem už trpěl toto mi příjde nějaké zvláštní. Píšu tento text, protože doufám že se objeví někdo kdo mi poradí. Začalo to ze dne na den panikou u filmu a nadále 6 měsíčního psychického masakru řešený neuroli, který se ustálil do tohohle stavu. :nevim: :oops: :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8657
30.9.21 11:31

Proc uz neberes antipsychotika? Mam dojem, ze by to bylo vic nez vhodny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
833
30.9.21 13:23

Neznám tě, ale podle příznaků by mohlo jít i o depersonalizaci a derealizaci? Pokud máš dojem, že ti doktor nesedí, tak zkus jiného, léčba taky nemusí sednout hned první, kterou nasadí, někdy to chce vychytat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat