Psychické problémy v období laktace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kleryen
Povídálka 15 příspěvků 03.10.18 14:57
Psychické problémy v období laktace

Dobrý den dámy,
jsem studentkou oboru porodní asistence a hledám touto cestou maminky, které by byly ochotné mi odpovědět na pár otázek k mé bakalářské práci Psychické problémy v období laktace.
Jedná se tedy o maminky, které po porodu měly nějaké poporodní deprese, poporodní blues, či laktační psychózu, vše by bylo samozřejmě anonymní, takže se nemusíte bát, že by to kolovalo někde po internetu. Mou snahou je zjistit, s jakými psychickými problémy se ženy v období laktace potýkají nejčastěji, jak jsou ženy informované o tomto problému a jak jej vnímají. Všem ženám, které se rozhodnou mi ozvat do soukromých zpráv předem děkuji.
Toto téma není tabu a psychická nerovnováha po porodu je její nedílnou součástí, jen se u někoho projevuje „bouřlivěji“
Hezký den, Klára

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Glosa: Nejhorší je milenka, která nepochopila, že už dávno skončila

Už už se zdálo, že trapné publicitě vyvolané Alicí Kovácsovou (52), bývalou... číst dále >

Fanoušci se bijí za Arichtevu: Tomicová nemá ve finále co dělat!

Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Na vlastní kůži to... číst dále >

Články z Ona Dnes

Se třemi dětmi rezignujete na spoustu věcí, říká pediatrička Karolová

Jako dětská lékařka odešla Kateřina Karolová sbírat zkušenosti na kliniku do... číst dále >

Anorexii jsem schovávala za vysílení z baletu, říká tanečnice