Psychické týrání, poraďte

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.03.19 19:58
Psychické týrání, poraďte

Dobrý den :,(
Je mi 20 let, a již od malička jsme zazivali s mamkou ze strany otce celkem kruté psychické a občas i fyzické násilí. Mamka zdědila pozemky, postavil se za to dům, koupil pozemek. Dobrovolně napsala otci pouze půlku domu. Nastěhovali jsme se zde z matcineho bytu když mi byly 4 roky. V mých 13 letech se rodiče rozvedli a mamka mě nechtěla nechat do 18 let samotnou tak to s ním ve společném domě pretrpela a v mých 18 letech se vrátila zpět do svého bytu a já tady zůstala sama s otcem. Po celých mých 20 let jsem zažila neskutečne množství situací kdy nás otec tyral. Aktuálně nemám kam jít, studuji, jsem tu v domě s ním jak v pasti. Dennodenně slyším bezdůvodně ty ku*vo ty špíno, ty prostitutko.. Vite..za ty roky to tak působí na tu psychiku když se tohle děje každý den tak, že jsem někdy uvažovala i nad sebevraždou. Nedávno jsem se bránila, zarazil mi sklo do ruky, byla jsem to sit, už opravdu nemůžu.. :,(

Poradite mi prosím co bych měla dělat a jak postupovat v takovém případě? Děkuji mockrát

Pochopitelně vkládám anonymně :(

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Malina7
Závislačka 2797 příspěvků 11.03.19 20:00

Proč nejsi u mamky?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.03.19 20:04

@Malina7 Velmi malý byt, má to zrekonstruované a uspusobene pro sebe

MartinaIrena
Extra třída :D 10825 příspěvků 11.03.19 20:05

Musíš od něj ihned pryč. Třeba k ty mamce nebo pronájem nějaké garsonky. Ale co nejdřív.
Zkus kontaktovat krizové centrum poradí ti i pomohou v začátku

Monchichik
Echt Kelišová 7864 příspěvků 11.03.19 20:07

Nechápu, že tě tam s ním máma nechala,když ví, co je zač :think: . Nějaké jiné příbuzné, kam bys mohla jít, nemáš?

rokris
Kelišová 7270 příspěvků 11.03.19 20:07
@Anonymní píše: