Ptejte se - rozmnožování

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Nora2
Povídálka 48 příspěvků 20.02.18 15:01
Ptejte se - rozmnozovani

Ahoj. Poslední týdny sleduji různé dotazy ohledně ovulace, těhotenských testu atd. Napadlo mě, že bych mohla udělat dobrý skutek a některé nejasnosti objasnit. Studuji medicínu a nedávno jsem podrobne probírala rozmnožování živočichů a člověka. Nejsem samozřejmě odborník, ale ráda poradím a pomůžu, s čím budu umět.
Jsou vítány jekekoliv dotazy ohledně rozmnožování a pohlavniho vývoje od ovulace až po těhotenské testy.
Těším se :)

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »

Reklama

Reakce:

Terez001
Zasloužilá kecalka 770 příspěvků 20.02.18 15:05

@Nora2 Nechci ti kazit iluze, ale tady je o tom spousta témat a maminky, co mají už děti poradí leckdy mnohem líp…Rozmnožování živočichů je malinko odlišnější :roll:
A teroie také…Každá žena je jiná a pochybuju, pokud nemáš zkušenosti s těhotenskými testy atd, že podáš nějaké relevantní informace. :nevim:

niki V
Ukecaná baba ;) 1463 příspěvků 20.02.18 15:06

Před porodem jsem nevěděla kdy mám ovulaci, teď mám během ovulace takové bolesti ledvin a jakoby celého spodku břicha že vím přesně kdy ji mám…akorát teda nechápu proč mam bolestivou ovulaci..jsem po cs

Premek_Orac
Závislačka 4050 příspěvků 20.02.18 15:07

@Nora2 Dobrý den, je prosím pravda, že když se jedná o první pohlavní styk u dívky, že otěhotnět nemůže? :-)

terinka4444
Hvězda diskuse 64650 příspěvků 20.02.18 15:07

Prosím, nosí děti čáp nebo vrána? A co je to pohlavní vývoj od ovulace až po těhotenské testy?

terinka4444
Hvězda diskuse 64650 příspěvků 20.02.18 15:08
@Premek_Orac píše:
@Nora2 Dobrý den, je prosím pravda, že když se jedná o první pohlavní styk u dívky, že otěhotnět nemůže? :-)

ano, je to pravda a ještě platí pravidlo křížem. Takže když je jí sudý počet roků, tak může otěhotnět jen ze soulože v liché dny.

niki V