Pulsmetr - jak na něj

273
19.2.13 08:16

Pulsmetr jak na něj poraďte

Ahojda, v pátek jsem si koupila Pulsmetr Sigma 15.11, vše do něj nastavila (váha, věk, pohlaví) a pak zadala režim na hubnutí.
Měla bych se pohybovat v rozmezí 101-130 (mi to ukazuje :lol: ) včera sem si ho vzala na HEAT a musela bych jít lehkým krůčkem abych se v tom udržela… pořád mi to lítalo na 170.
Myslíte, že je to špatnou kondičkou a časem se do toho dostanu, nebo to prostě není na HEAT vhodné? a má cenu tam vůbec chodit když nejsem v té hubnoucí frekvenci? :?
děkujiiiii :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3620
19.2.13 08:33

Popravde, udrzet se v hubnouci zone na Heatu je nesmysl. Ja si brala pulsmetr na spinning a mela jsem puls mezi 150 a 170, to je takove dost podobne. Ja se snazila predevsim, aby mi to nelitalo pres tech 170, to uz je pak blbe. Obcas jsem chodila na slim lekce - tam se jezdilo tak, aby puls byl prave v te nizsi zone, kde se spaluji tuky, takze u me to bylo nejak 115 - 140. Nejlip se mi puls v te spalovaci zone drzel pri nordicwalkingu.
A s kondickou presne nevim jak to souvisi, me ten puls vylitl vzdy (at uz jsem byla natrenovana neo ne), jen kdyz jsem na tom byla lip, tak jsem se rychleji dostala do klidoveho pulsu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
273
19.2.13 08:37

@michee a myslíš, že kdybych šla volnějí bylo by to lepší než udržovat to tempo kurzu :think: hmmm tak já tam chodím hlavně abych zhubla tak nevím zda mi to k něčemu je
asi vyzkouším ten pulsmetr na rotopedu při pomalejší jízdě

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3620
19.2.13 08:48

Je dobre si opravdu vyzkouset jaky je puls pri jake zatezi a hlavne se treba poradit s instruktory. Urcite na hubnuti nejsou dobre sporty, kde jsi po lekci vyflusnuta - o tom se snad nekde psalo, ze spousta zen chodi na aerobiky, zumby a dalsi cviceni, kde pomalu nechaji dusi, ale vysledek neni tak vyrazny jak cekaji. Me opravdu nejvice pomohl spinning, kdy jsem si tep hlidala a pak k tomu nejake posilovani (nebo nedynamicke cviceni na bosu), abych se i zpevnila. Chce proste nad tim cvicenim trosku premyslet a predevsim kazde telo reaguje jinak.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
805
19.2.13 09:42

Jen hodne trenovani lidi dokazou udrzet tep v te nizsi frekvenci. Hlavne rychle sporty asi nejsou uplne vhodne na hubnuti. Nejeefektivnejsi je asi klasicka chuze. Nevim @verusle jestli mas nadvahu. Pokud ano urcite doporucuji klasickou chuzi s trekingovymi holemi kvuli pretizeni kloubu nebo uz jizdu na rotopedu. Doporucuji si o tom neco nacist nebo zaplatit trenera.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2892
19.2.13 10:15

@verusle Taky jsem driv cvicila s pulsmetrem. HEAT ne, ale spinning a beh. Do te hubnouci zony se dostanu jen pri chuzi, ale ja tenkrat nepotrebovala zhubnout. Ted by se hodilo shodit par kilo, ale kaslu na puls a chodim na spinning, protoze me to bavi. Pri runningu mam jiste puls 200 :mrgreen:.
Zkus rychlou prochazku, treba s kocarem, bude to v te hubnouci zone? Nebo ten rotoped. A zkus jeste nastudovat ty zony, ja myslim, ze aerobni (tak do 160?) taky jde na hubnuti, jen to neni tak efektivni. Tam bys mela pri tech pomalejsich sportech byt, HEAT neznam, ale predpokladam, ze je to jak pomaly spinning.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
805
19.2.13 10:44

@verusle ono jde o to že při vysokém tepu dlouho tu sportovní aktivitu nevydržíš. Kdežto když chceš hubnout tak musíš dělat aktivitu min. 30 minut a až poté začne tělo odbourávat tuky. S tím i souvisí že jakoukoli sportovní aktivitu nesmíš dělat hladová. Ideálně sníst lehký těstovinový salát (trochu samozřejmě) půl hodiny před tím výkonem. Po výkonu si vzít třeba banán. Nejhorší je nechat tělo po takové zátěži hladové. Musíš doplnit sacharidy. Spousta lidí se mylně domnívá že před cvičením se nesmí dvě hodiny jíst. Ale naopak potřebuješ zásobu látek abys ten výkon vydržela a nebyla z něj totálně vysílená.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
273
19.2.13 12:29

@Pipi 00 teď jsem šla právě asi hodinu s kočárem rychle a udržela jsem se v tom na 83% což celkem OK.. tak budu asi hubnout u kočáru a ne na cvičení ;)
Heat je takovej jakoby běžící pás, kterej poháníš sama svoji chůzí, střídaj se tam rychlosti, zátěže a výška.. právě u 1. písničky už mi to vylítlo nna 140 a pak už se to drželo na 170 celou hodinu…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
273
19.2.13 12:32

@el009 ale při to vyšším tepu se taky hubne?.. nebo je právě nutné se udrežt v tom nižším???já tomu stále nerozumím :nevim:
jak psala michee že lidi makali a nic z toho- viděla jsem to taky v telce myslím, že to bylo v tom ste to co jíte, že chodili na Zumbu a byli KO ale nehubli nic.. :?:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
805
19.2.13 12:41

@verusle Zkus hodinu vydrzet pri tom tepu 170 a neudelat ani minutu prestavku. Pak te akorat odvezou s infarktem a hrozne telo pretizis. musis byt porad v tom nizsim pasmu. Hlavne je tu dulezita vec ze 60 az 70 procent tveho uspechu tkvi ve strave.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2892
19.2.13 12:49

@verusle Ja myslim ze hubnes i pri vyssich tepovkach, dokud jsi v aerobni zone, coz u me je do cca 160. Jinak spis hrozi, ze se znicis, pak moc najis a navic te to odradi.
Kazdopadne tu chuzi s kocarem mas nejefektivnejsi, stejne musis :-). Jako motivaci si pri tom zmer puls a zapisuj :-). A chod aspon hodinu v kuse, tuky se spaluji az po nejake dobe, cca 40 min. Do te doby palis zasoby cukru v jatrech. Pokud te bavi HEAT atd., tak klidne taky chod, proc ne, casem se ti zlepsi kondice a udrzis se na nizsim pulsu. Aspon u me se to tak povedlo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2892
19.2.13 12:50

@el009 Jo, presne, je to hodne o jidle.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat