Rada ohledně náborového příspěvku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.10.21 19:39

Rada ohledně náborového příspěvku

Zdravím, mám takový dotaz a nevím, kam se obrátit. Myslíte si, že bych mohla mít nárok na náborový příspěvěk, v chomutovské nemocnici pokud, pracuji jako praktická sestra, ale v ordinaci která, tam je jako soukromá ale určitě s tou nemocnicí má smlouvu. Nerada bych o něco přišla ale zároveň ani nevím, kam se obrátit. Děkuji předem za odpovědí. ;)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12657
22.10.21 20:08
@Anonymní píše:
Zdravím, mám takový dotaz a nevím, kam se obrátit. Myslíte si, že bych mohla mít nárok na náborový příspěvěk, v chomutovské nemocnici pokud, pracuji jako praktická sestra, ale v ordinaci která, tam je jako soukromá ale určitě s tou nemocnicí má smlouvu. Nerada bych o něco přišla ale zároveň ani nevím, kam se obrátit. Děkuji předem za odpovědí. ;)

a na stránky nemocnice jsi se kouknout nezkusila proč? kontakt na osobu, která ti podá informace, tam uvedený normálně je :nevim: nicméně o praktických sestrách nic nepíšou, takže ti opravdu nezbyde nic jiného, než se zeptat.

https://www.kzcr.eu/…-zamestnani/

Získejte náborový příspěvek až 500 000 Kč

Lékař, všeobecná sestra, dětská sestra nebo radiologický asistent může při nástupu do pracovního poměru na vybraných odděleních jednotlivých nemocnic získat náborový příspěvek.

Více informací poskytne: Ing. Mgr. Vlasta Kašparová, Mgr. Miroslav Pajonk

Email: vlasta. kasparova@kzcr.eu, tel.: +420 477 117 960, email: nadacni. fond@kzcr.eu

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
22.10.21 20:25
@sagina píše:
a na stránky nemocnice jsi se kouknout nezkusila proč? kontakt na osobu, která ti podá informace, tam uvedený normálně je :nevim: nicméně o praktických sestrách nic nepíšou, takže ti opravdu nezbyde nic jiného, než se zeptat.

https://www.kzcr.eu/…-zamestnani/