Rada ohledně přibírání v těhotenství

615
28.12.19 20:59

rada ohledne pribirani v tehotensvi

Ahoj s pritelem se snazime o mimco. Zajima me pribirani a jk to omezit. V prvnim tehu sem mela pocatecni vahu vysokou (170cm,98 kg) zhubla sem 4 kila, ale rodit sla se 118kg, neprejidala sem se, ale ke konci tehu sem nabrala vodu, mela otekle mohy a cele telo vcetne tvari, vypadala sem jk meloun :,( :( a to uz nechci. Ted 3 roky po porodu sem porad na 95 mozna uz 100. Chci zhubnout ale muj problem je ze nejim pravidelne. Da se zhubnout i kdyz pomalu jen stravou a prochazkami atd, bez cviceni? Rada bych kdyby jste mi i napsali priklady jidelnicku, jk v tehotensvi tak normalne :) dekuji moc

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

2678
28.12.19 21:01

Koukni na tehotenskacukrovka.cz je tam i vzorovy jidelnicek:) ja za cele tehu pribrala necelych 5 kilo a bez vetsi vody. V predchozim asi 17 nebo tak nejak…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4780
28.12.19 21:05

Já to nějak nechápu. Však jsi na nižší než počáteční první váze, tak proč řešíš nabírání V TĚHOTENSTVÍ? Hubnout máš před, ne během těhotenství. Já v těhotenství z 85 kg přibrala na 108, ale po 6n to bylo pryč.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:06
@Cumlík19 píše:
Ahoj s pritelem se snazime o mimco. Zajima me pribirani a jk to omezit. V prvnim tehu sem mela pocatecni vahu vysokou (170cm,98 kg) zhubla sem 4 kila, ale rodit sla se 118kg, neprejidala sem se, ale ke konci tehu sem nabrala vodu, mela otekle mohy a cele telo vcetne tvari, vypadala sem jk meloun :,( :( a to uz nechci. Ted 3 roky po porodu sem porad na 95 mozna uz 100. Chci zhubnout ale muj problem je ze nejim pravidelne. Da se zhubnout i kdyz pomalu jen stravou a prochazkami atd, bez cviceni? Rada bych kdyby jste mi i napsali priklady jidelnicku, jk v tehotensvi tak normalne :) dekuji moc

No zhubnout jen jídelníčkem se dá. Ostatně jídlo je 80% hubnutí. Ale má to svá ale. Takto stravovat se budeš muset už neustále. Žádné výjimky. Jinak hrozí jojo efekt. A to málokdo vydrží. Celý život se už jen krotit. Lepší je shazovat postupně a také postupně začít cvičit. Jednak to jde pak rychleji a jednak se tělo hezky formuje. No a na konci už jíst relativně normálně, ale hýbat se u toho. S váhou 100 kg (což při výšce 170 cm je opravdu hodně) bych nejdříve chodila na dlouhé procházky a plavala. Redukční jídelníček najdes všude, stačí si jen vybrat jaký ti bude vyhovovat. :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:08
@rozand píše:
Já to nějak nechápu. Však jsi na nižší než počáteční první váze, tak proč řešíš nabírání V TĚHOTENSTVÍ? Hubnout máš před, ne během těhotenství. Já v těhotenství z 85 kg přibrala na 108, ale po 6n to bylo pryč.

Přesně tak. Až budeš vážit 60 kg, tak ti bude jedno, že naberes 20 v těhotenství. Shazuj kila teď, ne potom. :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2534
28.12.19 21:12

Ano strava je 70% úspěchu, i když budeš cvičit jako magor stejně ti to nepomůže. S tvou váhou stačí upravit jídelníček a chodit na svižné procházky. Případně zkusit cviky s vlastní váhou, na YouTube je jich plno. Strava je vlastně jednoduchá, ale když máš špatné návyky tak se hůře dodržuje… (např. zavyslost na sladkém, perlivych ochucenych vodách, energy nápojích, hodně těstovin atd) Takže je třeba pevnou vůli. Vykašlala bych se na diety, počítání kalorií apod. Myslím, že člověk nemusí ani nic vyřadit z jídelníčku krom opravdu sragor. Takže za 1. Jist tak, aby si neměla hlad (vede to pak k většímu přejídání, takže žádné hladovění) za 2. Když si dáváš velké jídlo talíř by měl mít složení aspoň 1/3 masa, 1/3 sacharidů, 1/3 zeleniny. Za 3. Aby sis nedávala moc velké porce nauč se jíst z menšího talíře. Sváča dopo s ovocem, svača odpo se zeleninou, večeře jen lehká bez těžkých příloh. A pohyb přiměřený tvé váze a fyzickým možnostem. Půjde to pomalu, ale zdravě a bez potenciálního jojo efektu. Zhubnout neznamená nezrat a morit se v posilovně. Znamená to více se hýbat a změnit svůj postoj k jídlu. Je to prostě jen palivo pro tělo. I hřešit můžeš, jednou za tejden něco sladkého. To ti nastartuje metabolismus na další týden. Snaž se prostě jist věci zdravé co tě zasytí než sragory plný cukru, po kterých máš za hodinu hlad. Přeji mnoho úspěchů a pevnou vůli.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
615
28.12.19 21:13

Vzdyt ano pomalu se snazim jist pravidelne, ale o mimco se chceme snazit dal i kdyz budu ted hubnout. To ano kdyz bych mela 60 kilo tak by mi to bylo fuk.
Musim se hodne snazit, ale chci pokracovat i jako budouci tehule v tom co zacinam ted :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:18
@Cumlík19 píše:
Vzdyt ano pomalu se snazim jist pravidelne, ale o mimco se chceme snazit dal i kdyz budu ted hubnout. To ano kdyz bych mela 60 kilo tak by mi to bylo fuk.
Musim se hodne snazit, ale chci pokracovat i jako budouci tehule v tom co zacinam ted :)

Jako tehule bych se na diety vykašlala. :nevim: stravovala bych se normálně, zdravě. Žádné přejídání, ale žádné hladovění
Jestli budeš zavodněná, tak stejně budeš. Po porodu to ale hned půjde dolů. :nevim: já jsem v těhotenství přibrala 15kg, ale moje kamarádka při obou dětech 25. Přitom máme stejnou postavu, respektive ona je malinko hubenější. Ale po porodu to šlo dolů stejně tak mě, jako jí :kytka: takže moje rada. Zubní teď, hýbej se, v těhotenství jež pravidelně, normálně a zdravě :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
615
28.12.19 21:19

@Martha03 moc dekuji. Sladke moc nemusim, sladim kafe rozpustny s mlekem a caje, krome bylinkovych. Cokoladu kdyz uz tak horkou a jen par kosticek, jinak ted pres svatky hlavne vosi hnizda takze sem pribrala minimalne 4 kila protoze to na sobe citim, i kdyz sem toho zase tolik nesnedla, ale poznam to na sobe. Chci se citit lepe, chci vypadat lepe, a i pritel by to urcite ocenil, i kdyz rika ze sem krasna i tak, ale zase nechce mit doma casem nejakou almaru, to nechci ani ja. Uplne se stydim i kdyz ty speky a kila mam rozlozene na zadku, brise, a hlavne stehnech :(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:22
@Cumlík19 píše:
@Martha03 moc dekuji. Sladke moc nemusim, sladim kafe rozpustny s mlekem a caje, krome bylinkovych. Cokoladu kdyz uz tak horkou a jen par kosticek, jinak ted pres svatky hlavne vosi hnizda takze sem pribrala minimalne 4 kila protoze to na sobe citim, i kdyz sem toho zase tolik nesnedla, ale poznam to na sobe. Chci se citit lepe, chci vypadat lepe, a i pritel by to urcite ocenil, i kdyz rika ze sem krasna i tak, ale zase nechce mit doma casem nejakou almaru, to nechci ani ja. Uplne se stydim i kdyz ty speky a kila mam rozlozene na zadku, brise, a hlavne stehnech :(

A kolik těch káv denně vypijes? A čajů? Kolik to je lžiček cukru? Nesladit ;) a co jiné nápoje? Co piješ přes den? 4kg na vosích hnizdach? Kolik si jich snědla?? :think: :hug:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2534
28.12.19 21:36
@Cumlík19 píše:
@Martha03 moc dekuji. Sladke moc nemusim, sladim kafe rozpustny s mlekem a caje, krome bylinkovych. Cokoladu kdyz uz tak horkou a jen par kosticek, jinak ted pres svatky hlavne vosi hnizda takze sem pribrala minimalne 4 kila protoze to na sobe citim, i kdyz sem toho zase tolik nesnedla, ale poznam to na sobe. Chci se citit lepe, chci vypadat lepe, a i pritel by to urcite ocenil, i kdyz rika ze sem krasna i tak, ale zase nechce mit doma casem nejakou almaru, to nechci ani ja. Uplne se stydim i kdyz ty speky a kila mam rozlozene na zadku, brise, a hlavne stehnech :(

No hele nebavme se o svátcích, to je pro každého trošku prodloužený řetěz… Nicméně musíš si umět nastavit zrcadlo, něčím jsi se na tu váhu dostat musela, kávou či sladkým o vánocích to určitě nebylo ;) takže jako vhodný start doporučuji poznání sebe sama a co do sebe ladujes a až pak s tím začít něco dělat. Takže jakmile svátky pominou a začneš znovu „běžně žít“ vezmi si papír tužku a piš si co jíš a kolik toho sníš a nad tím si pak udělej plán. Např není špatně dát si těstoviny, ale není dobré snist jich půl kila a ještě k tomu s nějakým tučným sýrem apod. Nevím jak se stravujes tak si to musíš vyhodnotit sama. Tom, že si to sama uděláš budeš nad tím přemýšlet, bude to pro tebe větší motivaci než když ti každej den někdo doveze pět krabiček s jídlem a ty nad tím ani neuvažuješ…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
615
28.12.19 21:39

@mamina89 ja nic jineho z cukrovi nejim. A jestli sem jich mela cca 15 spis min, snazim se tomu odolavat a radsi si dat neco jineho.
No kafe vypiju cca 4-5 za den a 2 lzicky cukru do jednoho, ted si davam jednu, a caje vypiju dost za den(delame ho do hrnce 2l a tam padne tak 4 velke lzice cukru cca, plus vodu, stavu, jednou za mesic sklenicku pepsiny. Jinak s jidlem to moc pravidelne nemam, nesnidam a kdyz uz tak misto obeda vetsinou, svaciny nemam, a veceri se snazim do tech 7 a pak nejim uz. Nekdy nemam hlad vubec coz je vetsina dnu v mesici ze nemam pres den hlad a pak se najim vecer :/

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
615
28.12.19 21:47

@Martha03 tak ja testoviny moc nemusim, jsem spis na brambory, nejvic br.kasi, nebo brambory, davam si brambory skoro ke vsemu kdyz to jde. Knedliky nejim vubec kynuty, a bramborovy jen tak dve tri kolecka, zeli vubec nejim. Ja mam radsi spis treba halusky se smetanou a masem, platky na prirodno, zeleninu atd. Ale jak nejim pravidelne, nesnidam tak to jde hur.
Ano neni ta vaha jen svatky a kafem. Potykam se s tim odmalicka. Moje matka rikala ze babicky mi roztahli zaludek tim ze me rvali misto jednim bananem tak hned 3 najednou, pprad mliko co nekvic, a ja pry jedla a pila co mi dali cely den. Ona si to neumela ohlidat. Nwm jestli je to tim, ale z mami strAny jsou vsichni silny, teta ta je dvakrat takova, bratranci taktez silni, ja sem z nich nejmin silna.
Ja kdyz mela tentrak dietu kvuli zdravi tak sem zhubla, vypadala sem moc hezky, ale jedlA sem vse jen na pare, pak sem musela na ucnak a zase to nabrala zpet. Pak po skole tehotenstvi s malym, a od te doby se drzim pres 90 a ne a ne dolu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:52
@Cumlík19 píše:
@mamina89 ja nic jineho z cukrovi nejim. A jestli sem jich mela cca 15 spis min, snazim se tomu odolavat a radsi si dat neco jineho.
No kafe vypiju cca 4-5 za den a 2 lzicky cukru do jednoho, ted si davam jednu, a caje vypiju dost za den(delame ho do hrnce 2l a tam padne tak 4 velke lzice cukru cca, plus vodu, stavu, jednou za mesic sklenicku pepsiny. Jinak s jidlem to moc pravidelne nemam, nesnidam a kdyz uz tak misto obeda vetsinou, svaciny nemam, a veceri se snazim do tech 7 a pak nejim uz. Nekdy nemam hlad vubec coz je vetsina dnu v mesici ze nemam pres den hlad a pak se najim vecer :/

Tak víš sama, co je spatne. Jen s pitím vypijes více cukru, než bys měla za den sníst. To se pak bude těžko shazovat :nevim: základ je nesladit. Žádný dva cukry do kafe plus sladký čaj ani stává. :nevim: to musí být v tvém případě první krok :nevim: kafe si dej denně dvě, bez cukru, čaj bez cukru a i tomu pij vodu neslazenou. Uvidíš za měsíc žen rozdíl váhy. Jenom pití když omezis… :pankac: a jídlo je taky základ. Jak nebude pravidelný, zdravý a vyvážený, i když se budeš stavět na hlavu, tak to dolů více nepůjde. Chce to změnit přístup :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1209
28.12.19 21:54
@Cumlík19 píše:
@Martha03 tak ja testoviny moc nemusim, jsem spis na brambory, nejvic br.kasi, nebo brambory, davam si brambory skoro ke vsemu kdyz to jde. Knedliky nejim vubec kynuty, a bramborovy jen tak dve tri kolecka, zeli vubec nejim. Ja mam radsi spis treba halusky se smetanou a masem, platky na prirodno, zeleninu atd. Ale jak nejim pravidelne, nesnidam tak to jde hur.
Ano neni ta vaha jen svatky a kafem. Potykam se s tim odmalicka. Moje matka rikala ze babicky mi roztahli zaludek tim ze me rvali misto jednim bananem tak hned 3 najednou, pprad mliko co nekvic, a ja pry jedla a pila co mi dali cely den. Ona si to neumela ohlidat. Nwm jestli je to tim, ale z mami strAny jsou vsichni silny, teta ta je dvakrat takova, bratranci taktez silni, ja sem z nich nejmin silna.
Ja kdyz mela tentrak dietu kvuli zdravi tak sem zhubla, vypadala sem moc hezky, ale jedlA sem vse jen na pare, pak sem musela na ucnak a zase to nabrala zpet. Pak po skole tehotenstvi s malym, a od te doby se drzim pres 90 a ne a ne dolu.

Jj základy stravování si neseme všichni od dětství. Tak to alespoň ty změn, ať tvoje děti nemají žen základ taky špatný z rodiny. :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama