Ráno už nemůžu spát

309
25.2.21 08:04

Ráno už nemuzu spát

Maminky, mám problém už asi 10 dnů. Večer usnu poměrně rychle, ale ráno jsem vzhůru pravidelně od 4 hodin a už neusnu, a to každičký den. Začalo to zničeho nic. Vůbec nevím co za tím hledat. Nikdy mě to netrapilo, snad jen v těhotenství, ale těhotná momentálně nejsem. Ani žádné léky neužívám. Dost mi to komplikuje život, sice jsem doma na mateřské, ale mám dost živé čiperné 2 leté dítě, co spi tak hodinku denně, jestli vůbec teda, takže dohnat to nemůžu, pomoct mi nemá kdo s ním, az manžel co přijde večer z prace a ten to nevi pochopit nebo litá kolem baráku a na malého jsem zase já. Já už nevím co mám dělat. Léky na spaní asi nejsou řešení, jednou jsem to brala kvůli chrapajici spolubydlící :D a pěkně mě rozhodili :think:. Tak to už fakt nechci. A stačilo pouhých 10 dnů. Dost návykové, i když doktor tvrdil, že ne. Co dělat prosím vás?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9108
25.2.21 08:14

No a v kolik jdeš večer spát?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
309
25.2.21 08:17
@Paoloska píše:
No a v kolik jdeš večer spát?

Většinou mezi 21:30 nebo 22:30. Neni to nějak pozdě. Ale spát dlouhodobě 6 nebo někdy dokonce 5 hodin je málo. Dnes mám hlavu jako střep a to je teprve ráno. Už jsem zkoušela i uvolňující čaje, pořádně větrat, teplota akorát, ale nic nepomáhá, nic. Dokonce jsem odpolední kafe vynechala a nahradila bylinkovym čajem, dám si jen ráno a přece nic.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9108
25.2.21 08:26

Tak jdi spát hned, jak ti usne dítě.
Jinak si myslím, že se to zase srovná. Já se zase budím v noci, hodinu se převaluju a takhle třeba 14 dní. Pak se něco zlomí a zase spím celou noc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1044
25.2.21 08:32

@Bellino co zkusit nejaky ten melatonin, je to prirodni a mohlo by to pri pravidelny konzumaci treba mesic pomoc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
63144
25.2.21 08:35

Mám to podobně, a to jsem jinak fakt spac.. Většinou je to tak, že čím víc nad tím přemýšlím a řeším to, tím hůř spím.. Chce to se víc uvolnit :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1681
25.2.21 08:35

Nejlepsi na nespavost je fyzicka prace. Sloz pet metraku uhli nebo si najdi brigadu v supermarketu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20787
25.2.21 08:43

Může to být změnami počasí a navíc jde měsíc do úplňku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
309
25.2.21 08:44
@VitaminC píše:
Nejlepsi na nespavost je fyzicka prace. Sloz pet metraku uhli nebo si najdi brigadu v supermarketu.

Nevím, kdo by se mi staral o dítě. A jo, jednou jsem byla na pohovoru v obchodě a nevzali me. Důvod? Malá a útlá. Raději vzaly chlapy.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
309
25.2.21 08:47
@divine woman píše:
Může to být změnami počasí a navíc jde měsíc do úplňku.

To mi taky napadlo, že může být důvod. Moje máma o úplňku špatně spí. Já jak kdy, vážnější problém zatím nebyl, když nepočítám těhotenství, ale to jsem věděla proč to je. Teď netuším.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1348
25.2.21 08:49

A budíš se jenom tak? Bezdůvodně, do úplného ticha a klidu? My se začali budit pravidelně ve 4:20, nechápali jsme proč a pak jsme si jednou všimli, že líný soused musel vyjíždět ze vchodu na motorce (na sídlišti se to krásně rozléhá v tom tichu).
Tak jestli už třeba v ty 4 nemáš hodně lehké spaní a budí tě nějaký pravidelný hluk.
Jinak za sebe můžu doporučit nějaké prášky s melatoninem - nejsou návykové, nejsou na předpis a jsou přírodní. A pak možná taky víc fyzické námahy. Postarat se o děti je sice kolikrát vyčerpávající až až, ale někdy je člověk hotový spíš psychicky, než fyzicky. Takže se zkus třeba dobít nějakým cvičením/během.
A možná bych taky zkusila špunty do uší. Já mám ráda takové ty pěnové - sice to chvíli trvá, než si člověk zvykne, ale pak je to super pomoc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7339
25.2.21 09:18

Kolik ti je? Zacinajici prechod? Pak pomuzou hormony.

Jinak na spani jeste muzes vyzkouset horcik nebo 5HTP.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
309
25.2.21 09:26
@LilyJane píše:
A budíš se jenom tak? Bezdůvodně, do úplného ticha a klidu? My se začali budit pravidelně ve 4:20, nechápali jsme proč a pak jsme si jednou všimli, že líný soused musel vyjíždět ze vchodu na motorce (na sídlišti se to krásně rozléhá v tom tichu).
Tak jestli už třeba v ty 4 nemáš hodně lehké spaní a budí tě nějaký pravidelný hluk.
Jinak za sebe můžu doporučit nějaké prášky s melatoninem - nejsou návykové, nejsou na předpis a jsou přírodní. A pak možná taky víc fyzické námahy. Postarat se o děti je sice kolikrát vyčerpávající až až, ale někdy je člověk hotový spíš psychicky, než fyzicky. Takže se zkus třeba dobít nějakým cvičením/během.
A možná bych taky zkusila špunty do uší. Já mám ráda takové ty pěnové - sice to chvíli trvá, než si člověk zvykne, ale pak je to super pomoc.

Právěze bydlíme na hodně odlehlém místě u lesa a žádné auta do té sedmé hodiny ranní, to jsem oceňovala když se narodil malý, opravdu klid. Celkově je tu minimální provoz.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
309
25.2.21 09:28
@Jana525 píše:
Kolik ti je? Zacinajici prechod? Pak pomuzou hormony.Jinak na spani jeste muzes vyzkouset horcik nebo 5HTP.

Přechod v 35 letech? To snad ne. Ale nějaké minerály by nebyly tak od věci. Zeptám se v lékárně. Nebo tím počasím, hned je zima, hned je teplo. Já nevím. Zatím jsem tyhle výkyvy vždy odnášela rýmou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1739
25.2.21 10:02

Netrápí tě něco? Jestli tě nebudí nějaké starosti, nad kterými přemýšlíš.? :think: ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat