RD do července a učitelska profese

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
81
23.10.21 19:52

RD do července a učitelska profese

Hezký večer, za dva měsíce mi končí MD a já si tu teď tak přemýšlím, do kdy si dám RD. Mám syna narozeného 8.7. Zároveň jsem učitelka v MŠ, ve které máme od 3 týdne v červenci do předposledního týdne v srpnu prázdniny. Samozřejmě nejjednodušší by bylo si dát RD do konce prázdnin, že? Tím se mi ale zkrátí měsíční suma. Když bych ho nechala do 8.7, tak mam nárok na dovolenou?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26293
23.10.21 20:06

@Oblecenikl do 8.7. si rodicak nenecháš, je to na celé měsíce. Nebo takhle, rp je na měsíce, RD si musíš domluvit v práci. Pokud budeš mít možnost nastoupit už v tom srpnu do prace, tak si nech rodicak do července a v práci si domluv na ten začátek srpna neplacené volno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11997
23.10.21 20:10

RD je jen do 3 narozenin dítěte. Následující den musíš nastoupit do práce, nebo se domluvit se zaměstnavatelem jinak. Nepletes si to s rodicovskym příspěvkem? To jsou rozdílné věci, ten si můžeš nastavit až do 4 let dítěte a i u něj neomezene pracovat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3820
23.10.21 20:55

Taky učím, RD mi končí na konci července. RP jsem si rozlozila až do září, vychází mi to na 8800 měsíčně. Se zaměstnavatelem mám domluvené na srpen neplacené volno. Myslím, že ty dva měsíce navíc ti ten rodičák nijak zásadně nesníží. Teď navíc ti proplatit dovolenou, tak si ty peníze odloz na tu dobu na konci RD a je to

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
81
23.10.21 21:07

@ProfZav takže když bude mít malej 8.7 tři roky, tak si mam dat RD do července včetně a RP čerpat do konce srpna?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2257
23.10.21 21:16