Redukce, sport - těhotenství

Anonymní
10.6.20 10:10

Redukce, sport - těhotenství

Ahoj zeny, mam dotaz pro ty, ktere se v tom trosku orientuji. Jsem uz pul roku v redukci (drzim kaloricky deficit) a sportuji (beh, silove treninky, hiit, joga). Je to fajn, zhubla jsem cca 11 kg a jeste 5-6 kg mam v planu. Jde o to, ze se snazime o dite (uz nejakou dobu) - jak to bude v pripadnem tehotenstvi? Nechci opet spadnout do kolobehu bez sportu a spatneho stravovani. Myslíte, ze mohu zustat stale v deficitu ale jen treba pridat 200kcal denne? Nebo jsou nekde dohledatelne hodnoty - kolik? A co se sportu týče -pokud doktor vylozene nezakaze, mam sportovat v podobnem duchu dale? Opravdu nechci na 9 mesicu vypadnout-je to proste skoro rok, moje psychika by to asi nezvladla…lezet, prochazkovat a jist - asi by me deprese sezraly zaziva. Dekuju za informace popr. vase zkusenosti :dance: Anonym z duvodu snahy o dite-okoli ani rodina to nevi.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

17527
10.6.20 10:18

Hele cvicit muzes, pokud jsi zvyklá. Spis bych to ale orinetovala na cvičení vhodné pro těhotné. Těhotenství neznamená nutně jen ležet, pokud nejsi rizikova. Ale nektere cviky nejsou vhodné, hlavne treba posilovani bricha, nejake skoky atak. Lehčí běh, joga (ta je i pro těhotné) v pohodě.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
219
10.6.20 10:21

Ahoj, řeším v podstatě naprosto to samé… Snažíme se o dítě, cvičím cca 4× týdně a udržuji si okolo příjmu 1250 kcal denně (plus mínus).

Já se sportem v případném těhotenství nepřestanu, zbláznila bych se!! Nebudu běhat a budu se vyhýbat otřesům a cvikům na břicho, ale např. Orbitrek, TRX, plavání, kalanetika, jóga.. to si určitě nechám v repertoáru.

Obecně se říká, že pro ty, kteří cvičili je lepší cvičit dál, kdo necvičil, neměl by začínat.

Těhotenství není nemoc a určitě to jde, s rozumem. :pankac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.6.20 10:26

@Sardelka A jidlo si budes stale drzet na tech 1250kcal denne? Ja jsem na 1500kcal. Hledala jsi info jak pridavat abys nepribirala, ale aby dite nestradalo?

  • Nahlásit
  • Citovat
2163
10.6.20 10:32

Zdravě můžeš jíst nadále, naopak by si měla:-) ale neměla by si být v deficitu:-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.6.20 10:54

@Snilek88 Takze si nastavit pouze „udrzovaci“ hodnoty jo?

  • Nahlásit
  • Citovat
1600
10.6.20 11:01

Určitě bych nebyla v kalorickem deficitu. Naopak sportovala jsem do 8. Měsíce, nevim proč bych přestávala když jsem se citila dobre.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2163
10.6.20 11:04
@Anonymní píše:
@Snilek88 Takze si nastavit pouze „udrzovaci“ hodnoty jo?

Myslím, že máš být i lehce v plusu… někde jsem to nedávno četla, zkusím najít:-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2163
10.6.20 11:05

http://www.szu.cz/…tehot_k4.pdf

V prvním trimestru (první tři měsíce těhotenství) není nutné žádné nebo jen
velmi malé navýšení energetického příjmu – asi o 125 kcal (500 kJ) denně. Až od
začátku 4. měsíce je potřeba energie vyšší – asi o 300 kcal (1 250 kJ) denně, což
lze zajistit například 0,5 l mléka nebo 100 g sýra. Měřítkem dostatečného energetického příjmu je v praxi optimální a pravidelný váhový přírůstek těhotné ženy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.6.20 11:25

@Snilek88 To jsem taky nasla ale nevim jak to napasovat na sebe: Jsem na 1500kcal a jsem v deficitu i diky pohybu, zvedla bych tedy na 1800kcal coz je pridavek o 300kcal ale je to moje pouze udrzovaci hodnota nebo se dostat na udržovací 1800kcal a k tomu pridat 300kcal tzn. 2100 kcal? :lol: Je to otravny, ja vim, ale porad nevim… asi bych se přiklonila k tem svym „udrzovacim“ 1800kcal a vic nepridavala…?

  • Nahlásit
  • Citovat
2163
10.6.20 11:28

Hele nejsem odborník:-) takže jen píšu jak bych to udělala já:-)
Spočítala bych si třeba tady https://www.michaljoseftoth.cz/kalkulacka příjem, tam ti to napíše i udržovací a k tomu bych ještě přidala… ale taky nevím jakou máš váhu, já mám třeba hodně vysokou, takže rozhodně v těhotenství nemusím extra přibírat:-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.6.20 11:34

@Snilek88 Jojo Michal je bozi, diky nemu mam ty kg dole :potlesk: Vim ze to moc hrotim ale clovek se konecne po několika desitkach pokusu a diet konecne dostane na spravnou cestu a svou skolni vahu a pak si to chce zuby nehty udrzet :oops:

  • Nahlásit
  • Citovat
2163
10.6.20 11:37

Chápu.. já taky začala, ale zhubla jsem asi 4 kila (což je u mojí váhy nic) a otěhotněla jsem a teď mi nějak chybí motivace:-/

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
135
10.6.20 12:14
@Anonymní píše:
@Snilek88 To jsem taky nasla ale nevim jak to napasovat na sebe: Jsem na 1500kcal a jsem v deficitu i diky pohybu, zvedla bych tedy na 1800kcal coz je pridavek o 300kcal ale je to moje pouze udrzovaci hodnota nebo se dostat na udržovací 1800kcal a k tomu pridat 300kcal tzn. 2100 kcal? :lol: Je to otravny, ja vim, ale porad nevim… asi bych se přiklonila k tem svym „udrzovacim“ 1800kcal a vic nepridavala…?

Zaklad je urcite po odratani toho co si vezme dieta, nespadnut pod svoj bazalny metabolizmus. Cvicenie potom uz „dozierat“ asi nemusis ani v tehotenstve, ale predsa len, ten bazal sa odhaduje ovela tazsie s prckom v bruchu - rychlejsi tep, zataz rozdelena inak v tele, hormony metabolizmom mavaju.

Cisto tabulkovo ti to asi nepovie naisto nikto - kazde telo v tehotenstve funguje kusok inak, a aj obdobia v ktorych sa pribera byvaju u roznych zien strasne rozne.

Jo a este odporucam sa na to cvicenie ani konkretnu stravu prilis neupinat, lebo telo ti moze povedat ze to proste nepojde :lol: Ja som mala velke plany ako budem chodit do posilky az do porodu… no a uderom 7. tyzdna prisli take nevolnosti a slabost, ze som musela jeden trening v polke ukoncit a na dalsi som sa uz nevladala ani dovliect.
A strava, haha, ked clovek blije zo vsetkych druhov zeleniny aj z prazdneho brucha, neostava nez prekusnut svoje dietne plany a proste tlacit do hlavy aspon ten biely rozok, lebo nic ine sa neudrzi :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.6.20 13:03

@Elfido Jojo, je mi jasne ze real je pak trosku nekde jinde :andel: Ale clovek chce byt pripraveny aspon na tu idealni moznost :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama