Reklamace a omezení skrz koronavirus

253
23.3.20 13:27

Reklamace a omezení skrz koronavirus

Hezký den,

reklamovali jsme sedačku, 19.3. uplynulo zákonných 30dní na vyřízení reklamace. Prodejce se vyjádřil až na urgování, že nám nevrátí peníze, protože reklamace nemohla být dokončena v dané lhůtě skrz “vyšší moc” a že musíme čekat, až vyrobí sedačku novou a tu nám pošlou, ale kdy to bude neví. Já jsem s nimi měla problémy od začátku…reklamaci jsem začala řešit už v říjnu a trvalo do února, než si pro sedačku přijeli…měli pořád výmluvy, že musím sedačku dopravit sama, pak že mají moc práce o Vánocích…můj dotaz zní: je právo na mé straně, jak si myslím a měli dodržet zákonných 30dní? Mám do toho tahat čoi?

Není s nimi žádná domluva, v každém mailu je x krát napsáno, že zasáhla vyšší moc…????

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Ou
13348
23.3.20 13:35

Mno - to teda kapánek smrdí.

Zavolala bych na poradnu D-testu a nechala si od nich nadiktovat patřičně výhružné formulace. které je donutí nebrat tě jako někoho, koho prostě ignorují.

https://www.dtest.cz/…nasi-poradnu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
23.3.20 13:40

Mají zakazaný prodej a ne reklamaci. Takže si myslím že uplynutá lhůta vznikla jejich vinou a ne vyšší moci. Když to jde tak osobně tam zajeď s dvěmi papíry kde budeš mít napsano odstoupení od smlouvy pro nedodržení lhůty, příp. pak čoi adr.
Taky jsem to řešila ozvaly se mi den po uplynutí lhůty. Já už v tu chvíli chtěla odstoupit od smlouvy a prý co chci, chtěla jsem to opravit, opravili, tak nevědí co řeším.
Napsala jsem žádost na odstoupení od kupní smlouvy to přebrali, podepsali mi převzetí s tím že to musejí probrat se servisem zdá mám nebo nemám nárok. Pak se ozvali ať si přijdou pro peníze, věděli že v tomto nemají šanci vyhrát.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama