Reklamace v době nouzového stavu

Anonymní
2.1.21 16:15

Reklamace v době nouzového stavu

Ahoj, v listopadu 2020 jsem koupila dítěti zimní boty. Bohužel se po měsíci nošení rozpadly. Budu je tedy reklamovat. Boty jsem koupila přes net s vyzvednutím v kamenném obchodě. Teď je obuv zavřená. Chci se zeptat, jestli tím, že je nouzový stav se nějak mění lhůty pro reklamace. Boty zašlu na prodejnu poštou. Ale co když tam nikdo není a balík neprevezmou? Ptám se, protože když byly v roce 2002 povodně tak nějaké ustanovení pro vyřizování reklamaci se měnilo a prodejci měli delší lhuty na vyřešení.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3036
2.1.21 16:17

Zavolat/napsat email a domluvit se?
Nic nikam neposílej dokud se nedomluvíš. Když mají webovou stránku, co tam píšou o reklamacích?

Příspěvek upraven 02.01.21 v 16:20

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1595
2.1.21 16:19

Pokud mají e-shop tak určitě mají adresu pro reklamace a jestli nemají dovolenou, tak budou fungovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.1.21 16:24
@Murka píše:
Zavolat/napsat email a domluvit se?
Nic nikam neposílej dokud se nedomluvíš. Když mají webovou stránku, co tam píšou o reklamacích?Příspěvek upraven 02.01.21 v 16:20

psala jsem jim email a bez reakce :nevim: zas nechci s reklamaci cekat, aby to nesvedli na cas

  • Citovat
  • Nahlásit
3366
2.1.21 16:34

U nás v obchodě se výměny a reklamace automaticky prodlužují o tu co bylo zavřeno, myslím, že to tak je ve většině provozoven

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.1.21 16:36

@Katuskka to jo, ale je přeci rozdíl jestli budu reklamovat zimní boty měsíc od koupi a třeba za půl roku… mě ani nejde tolik o prodlužování reklamační lhůty, jako o lhůty k vyřízení reklamace. Pokud zašlu boty do obchodu, tak jak mají v podmínkách a oni to nepřevezmou, protože v obchodě nejsou… na email mi zatím nezareagovali, ale počkám do pondělí.

  • Citovat
  • Nahlásit
8549
2.1.21 16:46

A v obchodních podmínkách má eshop co? Tam se podívejte, třeba mají úplně jiné místo, kam to máte poslat :roll: Nějakou centrálu, kde pořád fungují.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.1.21 16:52
@Cenarius píše:
A v obchodních podmínkách má eshop co? Tam se podívejte, třeba mají úplně jiné místo, kam to máte poslat :roll: Nějakou centrálu, kde pořád fungují.

Díky, tam mají provozovnu obchodu. S tím, že reakce na reklamaci bude do 3 dnů… No každopádně počkám až po svátcích.

  • Citovat
  • Nahlásit
3036
2.1.21 16:54

V tom případě počkej po svátcích. Myslím, že teď tam nikdo není.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3162
3.1.21 11:32

Kupovala jsem si boty, které byly po pár nošeních 2 měsíce od koupi zralé ke konťasu. Prodejna vzala na reklamaci, mají prý 30 dnů. Bylo to do 8.1. 2021 a lhůta se prý prodlužuje po dobu uzavření. Takže počkám a počítám s tím, že pak už mi boty budou k ničemu :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat