Reklamace zboží z mimibazaru

743
22.11.15 09:10

Reklamace zboží z mimibazaru

Ahoj holky, jdu si za vámi pro radu. Objednala jsem na mimibazaru od paní novou stavebnici s vláčkem. Doma jsme ji s chlapem otevřeli a po vyzkoušení vláčku jsme zjistili, že je vláček nefunkční. Paní jsem slušně požádala o výměnu zboží, ale reakce byla, že je to můj problém a zboží nejspíš rozbila pošta. Mám nárok na výměnu nebo vrácení peněz? Děkuji za odpovědi. Jsem vytočená do běla.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

7473
22.11.15 09:17

Pokud prodává nové výrobky jako eshop, na výměnu a reklamaci máš nárok, dokonce na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Jestli ale prodala stavebnici novou, že ji třeba dostali, nepoužili, tam asi bude problém něco uplatnit. Jednání s paní je ale sviňárna…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Run
20682
22.11.15 09:20

A dali jste tam normální baterky? Já se už takhle ztrapnila, na nabíjecí to nejelo, na normální jo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4323
22.11.15 09:36

Asi bych take vyzkousela jine baterie, pote pani jeste jednou slusne vyzvala k reseni. Ac je posta kolikrat ne zrovna privetiva k balikum, tak si nemyslim, ze je to vina posty. Jo, kdyby byl rozbity na nekolik dilu, tak jo, ale nefunkcnost asi posta nezavinila.
No a pokud pani nebude ochotna k reklamaci, potom bych ji pridelila patricne hodnoceni plus napsala na mimibazar, jestli by to pomohli resit.
Jinak pokud prodava zbozi NOVE, potom se rozumi s prislusnou zarukou a s pravidly jako kazdy jiny obchod. Pokud prodava jako soukroma osoba, nesmi uvest, ze je „nove“, ale treba nepouzite apod.
To hodnoceni dejte, ostatni si rozmysli u ni nakupovat a bude to jeji skoda.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
743
22.11.15 09:36

@pannda Jde o nový výrobek, paní má na stránkách kromě použitého oblečení i nové stavebnice.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
743
22.11.15 09:39

@Run @Halamka Baterie jsme zkoušeli normální i nabíjecí, odpoledne dojdu koupit ještě jedny a vyzkoušíme to, ale pochybuji, že toto bude ten problém.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1.8.16 21:36

Mimibazar

Zdravím. Jsem zde nová a potřebovala bych radu. Je to pár dní, co jsem na mmb prodala používaný Sodastream s bombičkou a třemi láhvemi za 600,– Byl využit málo, jedna bombička vyprázdněna. Dlouho mi ležel doma a neužíval se, tak jsem ho prodala. Paní na něj spěchala a já hned jak dojela z dovolené, tak jen vypláchla lahve a vše hodila do balíku a poslala. Paní hned po vyzvednutí psala, že zboží neodpovídá popisu. Bohužel jdem láhve neumyla pořádně. Paní teď požaduje vracení 400,–, aby si zakoupila nové. V tom případě ji stroj a bombicka vyjdou na 200,– Na což jsem nechtěla přistoupit. Teď vše řeší přes admina a vyhrožuje, že bude řešit dál. Nejedna se o vadu výrobku, jen je potřeba vše poradně vyčistit. Uvažuji, ze ji pošlu zpět 200,–, ale o tak mám obavy, aby nevyhrozovala dal. Můžete poradit?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama