Reklamaci kočárku zamítají

LiveDream
15.12.19 16:32

Reklamaci kočárku zamítají

Dobrý den,

v srpnu jsme koupili kočárek Thule Urban Glide 2. Kočárek je naprosto perfektní, neskutečně dobře jezdí. Každopádně v listopadu jsme s eshopem Špuntík. cz řešili reklamaci - boudička když je složená, tak dře o zipy a konstrukci a látka se prodírá na 4 místech. Zároveň madlo kočárku je nepříjemně vyviklané v kloubeh polohování a při jízdě terénem mi to dost vadí. Ve středu ráno mi přišlo info, že reklamaci zamítli, že je kočárek opotřeben co se týče boudičky, že pravděpodobně se odírá o organizér, který je přímo k danému typu kočárku od výrobce, že madlo je v pořádku, jen že nemáme utažené šrouby a že kočárek je již poslán zpět.

Kočárek včera dorazil, madlo se viklá stejně, šrouby jsme zkusili všechny, co jsou, ale víc dotáhnout nejdou, pak se protáčí a boudička se nedře o organizér, ale skutečně o konstrukci a zipy.

Eshop s námi od středy nekomunikuje, dovolat se jim nejde, na prodejně Špuntíku (nyní se spojili s Feedo) se o reklamaci s námi nehodlá nikdo bavit.

Řešily jste některá takový problém? Nepříjde mi normální, aby ani ne po 3měsících ježdění s kočárkem pouze po venku (do obchodu a do města máme skladný sporťák) byl kočárek takto “opotřeben”, jak nám bylo řečeno…jsem docela znechucena, kočárek s příslušenstvím nás vyšel v akci 20% na 30tisíc.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25202
15.12.19 16:37

Reklamuj znova, pro stejnou vadu, případně si někde zařiď posudek. Tohle chování by mě taky zarazilo. Jako kdyby si reklamovala měsíc před koncem záruční doby, tak budiž, ale po třech měsících

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18796
15.12.19 16:54

Nereklamovala bych, žádala bych o odstoupení od kupní smlouvy do 6 měsíců od prodeje. Dále bych komunikovala se servisním střediskem, ne s Feedem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
LiveDream
15.12.19 17:00

@Bubla Bůčková

Uznají mi odstoupení od smlouvy, když 6m uplynulo v době, kdy byl kočárek u nich na reklamaci? (4.12.)

  • Citovat
  • Nahlásit
18796
15.12.19 17:05
@LuciMik94 píše:
@Bubla BůčkováUznají mi odstoupení od smlouvy, když 6m uplynulo v době, kdy byl kočárek u nich na reklamaci? (4.12.)

To už si nevzpomínám, vždy se to prodlužuje o dobu, co to bylo v servise (v reklamaci) při běžné reklamaci. Tak zkus dopis výrobci a servisu ještě no. Protože popravdě, jak bys to chtěla opravit :nevim: zkoušej dal. Masakr… Měli jste náhradní kočárek vůbec?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
LiveDream
15.12.19 17:12

@Bubla Bůčková

Jednali s náma od samého začátku strašně, jakobysme byli kdoví jaká přítěž a než se dostalo k závěru, že pošlou svoz, bylo to na pěknou dobu. Kočárek nám řekli, že poskytují pouze pražským kupujícím :cert: a že si to máme nějak zařídit. U nás malá neusne jinak, než v kočárku venku, takže jsme koupili kočárek jiný, který je právě do obchodu a využijeme ho na dovolené kvůli skladnosti…ale i tak to byl docela nečekaný výdaj a před Vánocema “ideální”. Opravit se to nedá, ale dorazilo mě, jak uvedli u obou věcí, že jde o opotřebení používáním a ta boudička, že je prodřená organizérem, který v tom reklamačním listě uvádějí a přitom ho Thule má přímo k tomuto kočárku…🙈. Zítra hned pošlu dopis a zkusím…

  • Citovat
  • Nahlásit
9902
15.12.19 17:14

@LuciMik94 jak mohlo ubehnout 6 měsíců, když si psala, že je kočárek kupovaný v srpnu?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
LiveDream
15.12.19 17:27

Už blbnu…omlouvám se😁 tp je tak, jak dělám milión věcí dohromady…4.8. koupený, takže je to ok.

  • Citovat
  • Nahlásit
4543
15.12.19 18:15

Zkus jim pohrozit. Já jsem deklarovala kocarek, který přestal brzdit. Poprvé mi to vrátili s tím, že stáhli šrouby a je to ok. No po tydnu znovu, tak jsem tam přišla s tím, že buď nový kus nebo vrátit peníze. To prý jde až po třetí reklamaci, tak jsem navrhla tedy buď nový kus, nebo pokud tu opravu znovu odflaknou, tak si zase za týden přijdu tentokrát už pro peníze. Ani jsem si nemusela nechat volat vedoucí, protože evidentně peníze vrací neradi, paní na pokladně ihned ochotně vše vyřídila a vyměnili mi celou zadní nápravu součástky, které se tě brzdy tykaly, kocar pak fungoval už bez problémů. Takže být vámi dorazím na prodejnu a jsem rázná. Samozřejmě pokud jste opravdu v právu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8458
15.12.19 18:16
@Bubla Bůčková píše:
Nereklamovala bych, žádala bych o odstoupení od kupní smlouvy do 6 měsíců od prodeje.

Muzete dodat zdroj, odkud tuto informaci cerpate?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1405
15.12.19 18:27

Není kočárek za 30000, a to ještě po slevě, úplná zbytečnost?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16708
15.12.19 18:37
@evulinda79 píše:
Není kočárek za 30000, a to ještě po slevě, úplná zbytečnost?

není, pokud potřebuješ kočár do terénu a máš na to, koupit si Thule, tak není ;) btw, co ti je kurwa po tom?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
181
15.12.19 18:48

Ahoj, nedávno jsem reklamovala věc podstatně levnější než tvůj kočárek, která se poškodila běžným užíváním už první den (třetí den po koupi). Což mě samozřejmě naštvalo. Reklamace byla ovšem zamítnuta. Údajně kvůli špatnému užívání. Nenechala jsem to být a poslala oficiální úřední dopis na centrálu - vyjádření nesouhlasu a žádost o přezkum. Odvolala jsem se mj. na paragraf § 2161 NOZ, kde se říká „Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.“ Pak mi už bez keců vrátili peníze.
Byl to sice jiný podnik (řetězec), ale být tebou zkusila bych se ozvat. Nebo dát podnět na ČOI. Měla jsem pocit, že zkouší v prvním kole lidi odmítnout, a jen ti, co se nedají (pro ně potížisté), mají případně šanci uspět. Víš jak, u věci, kterou užívám rok, bych to neřešila, ani u nové věci za dvě stovky… ale tohle mě principiálně tak naštvalo, že jsem si řekla, že se nenechám. Nedej se. Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20773
15.12.19 19:06
@Bubla Bůčková píše:
Nereklamovala bych, žádala bych o odstoupení od kupní smlouvy do 6 měsíců od prodeje. Dále bych komunikovala se servisním střediskem, ne s Feedem.

Na základě čeho lze odstoupit 6 měsíců od prodeje? Jinak, i kdyby to byla nadstandardní služba obchodu, musel by být kočárek nepoužitý.

zakladatelko, bohužel prodejce může reklamaci zamítnout kdykoliv, nic a nikdo mu nepřikazuje ji kladně vyřídit. Budeš muset prudit a prudit, zkus se obrátit na ČOI, jestli nemají soudního znalce na kočárky. Tady bych do sporu šla…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18796
15.12.19 20:03

Viz to co píše heia…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat