Rizikové těhotenství po ET s darovanými vajíčky

98
27.8.20 20:36

Rizikové těhotenstvi po ET s darovanymi vajíčky

Dobrý večer, za měsíc plánujeme početí prostřednictvím darovaných vajíček. Pracuji jako pedagog volného času v DDM a kromě víkendových akcí pro děti, kroužku tanečního charakteru a preventivních programů pro školy sedím v kanclu. Práce je to časově a někdy i psychicky náročná ale nejsem na lince. Zajima mě, myslíte, že hrozí rizikové těhotenství, kór když jsem byla před 13 lety léčena na onkologii? Plus covid a vše dohromady… Pro miminko udělám vše ale sedět doma 9 měsíců se mi nechce, kór když potřebujeme penízky. Plus další dotaz - jak se platí rizikový? Stejně jako neschopenka? Díky za reakce
Btw je mi 28 let

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27.8.20 20:38

V čem je toto těhotenství jiné od toho “normálního”? Nebud líná a mazej do práce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
98
27.8.20 20:41

@Zamilovanakarolinka já právě do práce potřebují, plánujeme hypotéku a potřebujeme kazdou korunu, než půjdu na rodičovskou, proto se ptám, ale super reakce, děkuji :) :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
56645
27.8.20 20:43

@Zamilovanakarolinka vždyť píše, že nechce sedět doma, umíš číst??
@StudentkaPK obecně se těhotenství po ivf jako rizikové bere, ale doma být nemusíš, pokud budeš chtít pracovat, tak pracuj

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
56645
27.8.20 20:43

@StudentkaPK a ano…byla bys na neschopence, i tak placená

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
98
27.8.20 20:45

@Petra Z dekuji, ano práci potřebují dokud to jde, samozřejmě se zeptám na klinice, ale teď mi to tak proletlo hlavou a nevydržím čekat tak proto se tu ptám, děkuji moc :))

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
56645
27.8.20 20:54

@StudentkaPK tak hlavně, ať to vyjde

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13576
27.8.20 20:59

Je to pn jako každá jiná, stejně tak i placená a vycházky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
27.8.20 21:25