Roční zúčtování daně za 2020 vs. hypotéka (nový zaměstnavatel)
- Fotoalbum (0)
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Roční zúčtování daně za 2020 vs. hypotéka (nový zaměstnavatel)
Ahoj holky
Na konci roku 2020 jsem nastoupila do nového zaměstnání a v lednu 2021 mi
můj vedoucí dal formulář o ročním zúčtování daně.
Potvrzení od bývalého zaměstnavatele už jsem dostala, jak je to ale
s hypotékou? Co vše potřebuji? Stačí výpis z katastru nemovitostí a
potvrzení o zaplacení úroků z hypo, nebo musím doložit i kopii smlouvy
o koupi nemovitosti, kopii smlouvy o hypotéce z banky? Jsem bezradná.
Teď má můj vedoucí dokonce nemocenskou a vypadá to, že dokumenty budu
muset poslat sama na sídlo firmy (Já jsem z Ostravy, sídlo je v Praze) a
pokud to nestihnu, tak si to budu asi muset podat sama.
Můj vedoucí je takový laxní kousek, je mu vesměs vše jedno, vše nechává
na poslední chvíli, i ten formulář mi dal až na konci ledna…je to na
dlouhé povídání, O tom možná někdy příště Moc všem děkuji za odpověď
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Reakce:
Potvrzení k zaplacených úrocích a kopii smlouvy o hypotece. Jinak pak přímo do té žádosti o roční zúčtování vyplnujes, zda úroky uplatňuje ještě jiná osoba (můžete třeba s manželem na půl, pokud je také ve smlouvě) a případně kdo. Pak se tam také píše adresa nemovitosti na kterou hypotéka je.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Ale jinak nejjednodušší samozrejme zavolat na uctarnu.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Nicole 1234 moc
děkuji.
Jde o to, že do 15.2. by to mělo být u mzdové účetní a to asi
nestihnu, protože je čtvrtek a zatím mi vedoucí nedal vědět, i když mi
napsal, že mi to zjistí.
Takže pak s těmi papíry můžu jen zajít na finančák a odevzdat, pokud
bych si to podávala sama? A pak asi zase potřebuji i potvrzení od nového
zaměstnavatele, že?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@miss_teeque pokud by sis podávala daňové přiznání sama, potřebuješ jiné dokumenty než pro roční zúčtování přes zaměstnavatele. Zavolej si vaší účetní a domluv se s ní napřímo.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Klidne si to udělej sama, není to nic těžkého, ja teda využívám onlinepriznani.cz , natukas tam částky z papíru a ono ti to samo vypočte, včetně hypotéky a dalších slev. A posílám tedy jen potvrzení o zaplacených útocích, co jsem dostala z banky a stačí to. Jednou mi tedy volala z financaku, abych dodala četné eprohlaseni podepsané předsedou svj, ze na dane adrese bydlím, protože jsem měla trvale bydliště jinde.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Janee19 moc děkuji. No
uvidím jak to dopadne, pokud to nestihnu do toho 15.2., jako že asi ne, tak
nic jiného, než podat si to sama mi nezbyde, pokud nechci přijít o tu
vratku peněz z toho ročního zúčtování. Ach jo.
S účetní se asi nespojím, ani na ni nemám kontakt a ve firmě je taková
divná hierarchie, že vše se řeší přes nadřízeného (který je v tomto
případě flegmatik jak blázen, vše má čas, zítra je taky den atd.).
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Já to teď taky řešila, potřebovala jsem výpis z katastru, potvrzeni
o zaplacení úroku a prohlášení, že mám trvale bydliště v domě na
který hypotéku mám. Smlouvu po mne nechtěli
Příspěvek upraven 11.02.21 v 11:14
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@miss_teeque Neřešila bych to s vedoucím (ten bude vědět stejnak prd), ale přímo s někým, kdo dělá ve firmě účetnictví, popřípadě kontaktovat HR, ať tě na někoho, kdo má roční zúčtování daní na starosti, nakontaktují.
A konej rychle, máš na to do pondělí. jinak si budeš muste podávat dańové přiznání sama, pokud tam chceš uplatńovat odpočty z hypotéky.
Příspěvek upraven 11.02.21 v 11:15
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Markéta188 díky
Já právě vůbec nevím, co vše potřebuji a nechci nic zapinkat.
Jako, že by to nedopadlo jen z toho důvodu, že by mi chyběl
jeden papír.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@miss_teeque raději
si okopíruj i tu smlouvu, lepší víc než miň a pak vše zmiňované. Nic
víc extra by si potřebovat neměla, prohlášení si napíšeš sama ve stylu
:
Já… tímto prohlašuji, že mám trvale bydliště na adrese…
Datum, podpis.
Jak daně podepsat a co zaskrnout by ti měl poradit zaměstnavatel, pak tyto
podklady i s podepsanymi daněmi by měl poslat na uctarnu
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Mě stačil list vlastnictví a potvrzení banky.. Pokud odecitas úroky poprvé, musí byt kopie smlouvy o hypo
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@Svistice píše:
Na trvalé bydliště jsem dávala scan občanky.
Vidíte, to nenapadlo ani mě, ani účetní
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
@martina.se ano, o tom jsem taky četla, že pokud je roční zúčtování u nového zaměstnavatele, tak tam je toho potřeba víc.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Další podobná témata podle názvu
- ADHD na VŠ?
- Daně při mateřské
- Návrat do práce po MD - zaměstnavatel mi nedrží místo
- Daně za 2020 - nevím si rady
- Další studium na VŠ?
- Hypotéka aktuálně 2021
- Odpočet úvěru z daní
- Zástavní právo zcizení a refinancování hypotéky