Rodičovský příspěvek pro třetí dítě 2017

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lexy2017
Kecalka 324 příspěvků 07.03.17 12:14
Rodičovský příspěvek pro třetí dítě 2017

Ahoj všem maminkám :kytka: Jsem tu nováček, tak doufám, ze píšu správně a dovolila jsem si založit nové téma. Máme dvě dcery 9 let a 2,9roků. Ted jsme zjistili ze čekám třetí. Já jsem ráda a manžel trochu v šoku :lol: Protože jsem plánovala jít s mladší k zápisu do školky a najít si práci na podzim. Teď pobírám rodičák, který nevím, zda jsem mohla volit kratší dobu tehdy nebo ne, ale je do 4 let. Mimi by se mělo narodit konec října-začátek listopadu. Nevíte nahodou, zda budu mít nárok na to, abych si tu dobu zkrátila? Třeba na dva roky? Četla jsem někde nějaké články, že se to teď nějak řeší, ale moc tomu nerozumím, píšou, že to je jen pro pracující maminky… Manžel podniká, ja jsem ve druhém těhu a předtím pracovala na dohodu, a poslední měsíce v těhu jsem byla na pracáku. Doufám, že jste to dočetly do konce :oops: :)

P. s.: volala jsem na úřad a tám na mě paní vyjela, že to nemůže vědět takhle dopředu, a až přijde čas(asi na konci těhu),tak at' příjdu a vše se dozvím :?

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

Uspěje album Vondráčkové Růže na rozdíl od propadáku The Perfect Kiss?

To, že její nový film The Perfect Kiss je propadák, ji neodradí od další... číst dále >

Súdánec nabídl dceru na Facebooku. Dostal za ni 500 krav, tři auta a čtvrt milionu

K naprosto šokující události, která připomíná středověký obchod s otroky,... číst dále >