Reklama

Rodičovský příspěvek pro třetí dítě 2017

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lexy2017
Kecalka 324 příspěvků 07.03.17 12:14
Rodičovský příspěvek pro třetí dítě 2017

Ahoj všem maminkám :kytka: Jsem tu nováček, tak doufám, ze píšu správně a dovolila jsem si založit nové téma. Máme dvě dcery 9 let a 2,9roků. Ted jsme zjistili ze čekám třetí. Já jsem ráda a manžel trochu v šoku :lol: Protože jsem plánovala jít s mladší k zápisu do školky a najít si práci na podzim. Teď pobírám rodičák, který nevím, zda jsem mohla volit kratší dobu tehdy nebo ne, ale je do 4 let. Mimi by se mělo narodit konec října-začátek listopadu. Nevíte nahodou, zda budu mít nárok na to, abych si tu dobu zkrátila? Třeba na dva roky? Četla jsem někde nějaké články, že se to teď nějak řeší, ale moc tomu nerozumím, píšou, že to je jen pro pracující maminky… Manžel podniká, ja jsem ve druhém těhu a předtím pracovala na dohodu, a poslední měsíce v těhu jsem byla na pracáku. Doufám, že jste to dočetly do konce :oops: :)

P. s.: volala jsem na úřad a tám na mě paní vyjela, že to nemůže vědět takhle dopředu, a až přijde čas(asi na konci těhu),tak at' příjdu a vše se dozvím :?

Reklama

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kdy začít děti učit zacházet s penězi? Začněte pomocí her v předškolním věku

Jedním z nejčastějších sociálních problému, se kterými se dnes potkávají... číst dále >

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Články z Expres.cz

Bývalý sparťan Zelenka dvakrát napadl manželku: „Neuklízí a vylila na mě kolu“

Platí za jednu z ikon fotbalové Sparty, vždyť v jejím dresu válel v dobách,... číst dále >

Co zlomilo Slavíkovi vaz? Opakující se skandály a odchod partnera