Rodičům vadí partner bez maturity - poradíte, jak na ně?

Anonymní
7.2.21 15:40

Rodičům vadí partner bez maturity - poradíte, jak na ně?

Ahoj,
prosím o anonym, je to docela citlivé téma, za které se trochu stydím.
Stručně: Rodičům vadí, že partner nemá maturitu.
Sama studuji VŠ, a vzdělání je pro mě priorita, ale láska se na tyhle věci prostě neohlíží. Kvůli tomu se i rodičům zdráhám říct, že spolu s dotyčným chodíme. Znají ho, ví odmala že se kamarádíme, znají i jeho rodinu, ale bojím se jak na toto zareagují. On je starší než já, a prostě pubertu neměl moc vydařenou, a pro rodiče jako partner pro mě nepřipadá v úvahu. Kolikrát, když jsme se o něčem podobném bavili, tak mi táta řekl „Představ si doktorku jak chodí se zedníkem“ apod. (není to zedník, jen pro představu)
Ano, asi jako dalších tisíc holek, představovala jsem si partnera s VŠ a miliony na účtu haha :mrgreen: no, holt to nevyšlo :palec: (neplánovala jsem si, že se do něj zamiluju, prostě jak jsme se x let vídali, tak to přišlo…)
Strašně mě to trápí. Nestydím se za něj, je mi s ním dobře, nepije, nekouří, má rád zvířata, a máme si co říct (jasně, nebudu s ním probírat věci, ze kterých mám zkoušku, ale to přece ani není podstata vztahu, ne?), má normální práci…
Je tu někdo takový, kdo chodí s partnerem s nižším vzděláním? Funguje to? Přijali ho do rodiny?
Moc děkuji za jakékoli rady/názory a příběhy, jsem z toho opravdu dost smutná.
Edit: fakt je mi z toho smutno.
Rodiče sami VŠ nemají, a jinak to jsou fajn lidi, ale obhajují to tím, že ví, že s ním nedosáhnu úplně těch cílů, které jsem si dala (chtěla bych další titul dělat v zahraničí, třeba vydat nějaké publikace…jsem v tomto dost ambiciózní, ale nemám pocit, že by mě partner nějak brzdil…)

Příspěvek upraven 07.02.21 v 15:59

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
440
7.2.21 15:47