Rozběhne se ještě hubnutí, nebo mám ubrat jídla?

563
5.8.13 10:16

Rozběhne se ještě hubnutí nebo mám ubrat jídla?

Ahoj holky, ráda bych se vás zeptala na názor. Minulý měsíc jsem odcvičila 30 days shred, nevynechala jsem nikdy, lil se ze mě pot. Taky jsem značně upravila stravu, jím 6× denně po dvou a půl až třech hodinách menší jídla, jsem vegetariánka, takže třeba celozrnné lupínky se sójovým mlékem k snídani, na svačinu celozrnný rohlík se zeleninou a tofu, na oběd zeleninové rizoto, na svačinu zakysaný sójový nápoj, na večeři celozrnné pečivo se zeleninou a 2 hodiny před spaním zeleninu nebo kousek tofu. Jídlo mi vyhovuje, jsem najezená, ne přecpaná a nemám chuť na sladké. Za ten měsíc jsem přibrala dvě kila, pak tři zhubla, tak jsem se radovala, že už to jde dolů, ale poslední týden mám zas kilo nahoře. Čili výsledek je, že vážím stejně jako před měsícem. Na centimetry jsem zhubla asi dva cm přes prsa, pas a zadek, nohy beze změny. V oblečení změnu vůbec necítím a přijde mně teda, že to takhle moc daleko nedotáhnu. Mám 169/72, takže jsem myslela, že dám za měsíc ty tři až čtyři kilča dolů.
Myslíte, že se ještě rozběhne hubnutí nebo bych měla ubrat jídla nebo co? Přesnou kalorickou hodnotu toho, co sním, jsem nepočítala.
Děkuji moc za rady.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

35639
5.8.13 10:18

Podle me, kdyby sis zmerila tuk, tak mas hodne dolu - ostatne pres prsa mas jen tuk. Urcite ti narostly svaly.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15534
5.8.13 10:30

Svaly váží víc než tuk, takže to, že nejdeš dolů na kila, bych nebrala hned jako negativum. Jídelníček tedy neporadím, ale možná by to chtělo ubrat trochu sacharidů :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.8.13 10:32

@sanyaa
Možná zkusit jiné cvičení, Jill každému nesedne po 30D bys na oblečení měla vidt víc :palec:. Asi más ale nabrané i nějaké svaly.

  • Citovat
  • Upravit
sad 1
5.8.13 10:34

Doporučuju jídelníček www.stobklub.cz. Jinak po sheru já měla - 12 cm v pase, 6 přes břicho, a zbytek cca po 4 cm. Nevím, kde je chyba. Ale padat váha začala až jsem docvičila, pak další 2 měsíce. U shredu jsme nezhubla víc než kilo. Ten stob ale doporučuju. Za půl roku, kdy jsme odcvičila shred a 14 dní 6 weeks a pak 2 měsíce jedla dle stobu šlo dolů ještě 8 kilo. To půjde, neboj. Nevím, jak moc přijímáš bílkoviny ve svém jídelníčku. Zdá se mi jich dle tvého popisu poměrně málo.

  • Nahlásit
  • Citovat
4827
5.8.13 10:36

To je hrozně těžké posoudit. Jak jsi jedla předtím? Máš zasebou nějaké jiné diety a pokusy o hubnutí? Na centimetry si myslím, že je úbytek dobrý, vždyť je to jenom měsíc. Dej tělu čas. Dobré asi bude spočítat si celkový kalorický příjem za den. Odpoledne a večer bych vynechala sacharidy úplně a nahradila bílkovinama.
Co piješ celý den a kolik?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
sad 1
5.8.13 10:36

Už ten tvůj jídelníček koukám - máš tam hodně sacharidů a málo bílkovin. ZAregistruj se na ten stob a kombinuj si jídelníček tak, aby byl vyvážený.

  • Nahlásit
  • Citovat
640
5.8.13 10:37

V strave máš samé sacharidy, ryžu, chleba, lupienky… Z toho sa nechudne ani náhodou.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
sad 1
5.8.13 10:38
@stankaSR píše:
V strave máš samé sacharidy, ryžu, chleba, lupienky… Z toho sa nechudne ani náhodou.

naprostý souhlas, a málo bílkovin

  • Nahlásit
  • Citovat
138
5.8.13 10:41

Já bych ještě počkala. Určitě jsi nabrala svalovou hmotu. Já teda chodím běhat a první měsíc nic a za další dva 4kg dóle! Jsem na tom podobně. Při výšce 168cm mám nyní 70kg. Hódně štěstí! :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9853
5.8.13 10:41

Souhlasím, vidím skoro samé sacharidy…máš ve stravě málo bílkovin a proto ti to dolů nepůjde. Omez pečivo a ty křupinky… Dej více bílkovin místo toho… ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
563
5.8.13 10:45

Děkuju za názory, piju jen vodu a určitě piju dost. Právě se mi ty výsledky v porovnání s tím, co čtu na netu, zdají dost ubohé. Nikdy jsem cvičením teda nehubla, i když jsem cvičila třeba rok i déle, vždy jen přísnýma dietama, mám jich za sebou dost. Teď se nejsem schopná při starání se o dvě děti tak moc v jídle omezit, doufala jsem teda, že bude stačit jíst pravidelně, vyřadit zcela sladké, přidat sport. Před desíti měsíci jsem porodila, pak se omezovala v jídle, ale pak jsem asi dva měsíce jedla docela hodně, v podstatě stejná jídla jako teď, ale k tomu ještě třeba dvě tabulky čokolády a dvě fidorky denně (jsem čokoholik), to jsem teď zcela vynechala, vůbec jsem nehřešila, nemám ani potřebu.
No tento měsíc cvičím pro změnu 40 minut denně kalanetiku, protože mně právě přijde, že svaly mi rostou rychle, ale taky že tuku nad nima jaksi neubývá.
Jinak možná by to opravdu chtělo ubrat sacharidů, ale je to dost těžký, když člověk nejí maso, ryby, vajíčka ani mléčný výrobky :nevim: Nad tím se budu muset zamyslet.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Brooucinda
5.8.13 10:48

Můžu se taky zeptat? :lol: Čím nahrazujete pečivo? A jaké jsou vaše večeře a snídaně?!
Děkujíííí neustále honím bílkoviny musím dodat

  • Nahlásit
  • Citovat
Reňulín
5.8.13 10:58

Tak poměrně dost bílkovin je ještě v luštěninách, ale asi máš celkově málo bílkovin a hrozně moc sacharidů - obzvlášť to celozrnné pečivo je hodně kalorické. Zkus si zadat svůj jídelníček do sebekoučinku ve stobklubu a uvidíš jak jsi na tom.

  • Nahlásit
  • Citovat
Reňulín
5.8.13 10:59

@Brooucinda Snídám kombinace: mléčné výrobky, sypané musli, šunku, sýr, knackebrot, zeleninu, večer obvykle se snažím dodat hlavně jen bílkoviny a zeleninu.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama